    From: "Yacho" <y...@1...net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Date: Tue, 7 Sep 2004 02:31:40 +0200

    Użytkownik "tm" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1u3o6ge6lxt32$.dlg@k2sKRepCf34aS3.com...

    > Ceny Internetu są na poziomie cen w innych krajach i chyba taniej już
    > nie będzie (może z wyjątkiem tych najszybszych typu 1Mb+), natomiast
    > zarobki są niższe, niż w krajach zachodnich (wiem, że to żadne odkrycie,
    > ale to celem podsumowania :).

    No tak tak - tylko na zachodzie bez problemu osoba indywidualna moze sobie
    zarzyczyc zestawienie 100 Mbps po
    ethernecie - nie bedzie to ani hiper droga impreza (wide szwecja i ich bbb)
    ani tez wielka atrakcja ;)

    w polsce zestawienie 10 mbps prze mala firme (osiedlowka) odbija sie fama na
    calym miescie o ile oczywiscie
    Cala "akcja" dojdzie do skutku....

    --
    Yacho