  • 1. Data: 2012-10-03 22:02:26
    Temat: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    Witam wszystkich,
    Pod koniec maja tego roku niezmiernie uradowany faktem że wreszcie będę
    mógł dołożyć swoje trzy grosze do komfortu podróżowania z Wrocławia do
    Katowic pełny entuzjazmu udałem się do punktu Viatoll w celu zakupu
    dwóch urządzeń Viaauto. Za każde zapłaciłem 70zł, każde z nich
    doładowałem 100zł. Nie dostałem oczywiście na to faktury (tzn na
    doładowanie), bo to taki sprytny prepaid który wrzucić w koszty mogę
    dopiero na podstawie comiesięcznej noty (czy jak to tam się nazywa) i
    kwota którą wpłaciłem stanowi mój dochód - mimo że jest w posiadaniu
    innej firmy...
    Jak na razie urządzenie pierwsze (bo akurat to drugie było używane chyba
    2 razy) łącznie pięciokrotnie nie przepuściło mnie przez bramki
    zmuszając do opłaty manualnej (za to pozwoliło mi przejechać bez monet
    11 razy :) czyli statystycznie co trzeci przejazd i tak trzeba
    brzdękolić gotówką, spędzając przy tym dodatkowe 5-25 minut na
    wypisywaniu formularza reklamacji (bo oprócz tego że płacisz manualnie
    za całą autostradę, to jeszcze pobierze środki z urządzonka)
    Łącznie nie zaoszczędziłem czasu, raczej dodatkowo zmarnowałem. Na
    bramkach jeśli już uda się zapłacić elektronicznie zaoszczędzam chyba
    nie więcej niż minutę (bo przecież muszę odstać w tych samych kolejkach
    czy korkach do bramek)
    Dodatkowo: urządzenie przy stanie konta poniżej 20 zł powiadamia
    użytkownika dwoma piknięciami (normalnie jednym)...i nie otwiera
    szlabanu, bo na koncie musi być >20zł (mimo że przejazd ty odcinkiem
    kosztuje max 16,20zł).
    Podsumowując: te 70zł to najgorzej wydane przeze mnie pieniądze w życiu

    p.s. Jeśli kogoś zachęciłem do zakupu urządzenia to chętnie oddam swoje
    urządzenie ze stanem konta 16,40zł za pół litra i dwa czteropaki
    tyskiego (rynkowa cena 70+16=86zł)

    Lukasz

  • 2. Data: 2012-10-03 22:31:12
    Temat: Re: Nie daj się nabić w Viaauto!
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-03 22:02, dddddd pisze:
    > p.s. Jeśli kogoś zachęciłem do zakupu urządzenia to chętnie oddam swoje
    > urządzenie ze stanem konta 16,40zł za pół litra i dwa czteropaki
    > tyskiego (rynkowa cena 70+16=86zł)

    przed chwilą też dowiedziałem się że odkrywczy system online systemu
    viaauto był w stanie rozpoznać że nie jestem robotem!
    http://tnij.org/viaauto
    Niestety doładowania konta online dostępne są tylko dla robotów...

    Lukasz

  • 3. Data: 2012-10-03 23:01:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-10-03 22:02, dddddd pisze:
    > Witam wszystkich,
    (ciach)
    Może masz wypasioną furę z metalizowaną szybą?
    Poszukaj miejsca, gdzie jest dziura w metalizacji
    (w W216 jest pod kamerą Night Vision). I wtedy
    działa na pewno.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 4. Data: 2012-10-03 23:37:42
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-10-03 23:01, megrims pisze:
    > Może masz wypasioną furę z metalizowaną szybą?

    ...albo podgrzewana...

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-10-04 08:20:44
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    > (ciach)
    > Może masz wypasioną furę z metalizowaną szybą?
    > Poszukaj miejsca, gdzie jest dziura w metalizacji
    > (w W216 jest pod kamerą Night Vision). I wtedy
    > działa na pewno.

    nie nie, moja fura wypasiona nie jest, a świadczy o tym pikanie
    urządzenia (bo jak nie piknęło mi w aucie to wysiadałem i chodziłem z
    urządzeniem z uniesioną ręką i to nic nie dawało)
    Z resztą nawet jakby za każdym razem to działało to nie widzę sensu
    wydawania na to 70zł (czy teraz może nawet więcej) - ze względu na
    zerową oszczędność czasu, konieczność pilnowania stanu konta (bo nie ma
    powiadomienia o niskim stanie), konieczność wożenia gotówki, zamrożenie
    gotówki na koncie prepaid (bileciki od razu są kosztem działalności, a
    16,40zł które teraz mam na koncie prepaid staną się kosztem chyba
    dopiero jak rozwiążę umowę i kupię sobie coś innego...)
    No, chyba że by wyznaczyli bramkę TYLKO dla Viatolla na każdym
    wjeździe/zjeździe + pas dojazdowy Viatoll na bramkach głównych.

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-10-04 09:00:48
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 08:20, dddddd pisze:

    > nie nie, moja fura wypasiona nie jest, a świadczy o tym pikanie
    > urządzenia (bo jak nie piknęło mi w aucie to wysiadałem i chodziłem z
    > urządzeniem z uniesioną ręką i to nic nie dawało)

    aha, większość usterek miałem na początku użytkowania, wczoraj nie
    puściło mnie bo miałem 16,40zł na koncie, a ostatnia usterka chyba ze 3
    tygodnie temu - jedno piknięcie i szlaban się nie otworzył, zapłaciłem
    manualnie ze 12zł zamiast 4zł elektronicznie, do dziś nie mam czasu
    przesłać im reklamacji - bo pracuję ostatnio od rana do wieczora i nie
    mam siły na walkę o takie grosze, mimo że mnie to bardzo wkurwia.
    Być może jak bym częściej jeździł bilans by wyszedł na plus, na
    szczęście nie mam takiej konieczności. Na razie dzięki wygodniej
    płatności elektronicznej (tak mówią plakaty przy A4) straciłem trochę
    czasu i nerwów. Najlepsze jest to, że panienka z okienka przy
    autostradzie twierdzi że z urządzeniem nie ma nic wspólnego, a w
    zasadzie to ona chce tylko spokojnie do emerytury dożyć i jak nie działa
    to mam zapłacić kwotę za brak biletu i już...

    Lukasz

  • 7. Data: 2012-10-04 17:37:36
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-10-03 23:37, v...@i...pl pisze:

    > ...albo podgrzewana...

    I co przez podgrzewaną Viatool nie działa, paczajcie GPS działa a to
    g... nie chce ??

    Pozdro !

  • 8. Data: 2012-10-04 20:08:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2012 17:37:36 +0200, Cezary Daniluk napisał(a):

    > I co przez podgrzewaną Viatool nie działa, paczajcie GPS działa a to
    > g... nie chce ??

    GPS ma polaryzacje kolowa. Ale antena odbiorcza dziwna, i szyba wplywa ..

    J.

  • 9. Data: 2012-10-04 21:52:49
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2012-10-04 09:00, dddddd pisze:

> [...]
    > nic wspólnego, a w zasadzie to ona chce tylko
    > spokojnie do emerytury dożyć i jak nie działa
    > to mam zapłacić kwotę za brak biletu i już...

    Może jak się trochę uspokoisz to dotrze do
    ciebie, że tak rzeczywiście jest.
    Nie wiem gdzie pracujesz ale założę się, że
    dynda ci to co robi twój kumpel z roboty i nie
    masz najmniejszego zamiaru odpowiadać za jego
    działania.

    JK

  • 10. Data: 2012-10-04 22:08:46
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 21:52, JK pisze:

    > Może jak się trochę uspokoisz to dotrze do ciebie, że tak rzeczywiście
    > jest.

    ja tam spokojny jestem, nie lubię tylko jak ktoś jawnie próbuje mnie
    wdeptać w ziemię a ja nie mogę nic zrobić - jedynie potupać nóżkami i
    pożalić się tutaj.

    > Nie wiem gdzie pracujesz ale założę się, że dynda ci to co robi twój
    > kumpel z roboty

    dynda mi co robi firma z którą współpracuję, co kumpel z roboty
    niekoniecznie...

    i nie masz najmniejszego zamiaru odpowiadać za jego
    > działania.

    ...prowadzę malutką firemkę i odpowiadam całym swoim majątkiem za
    poczynania pracowników, w pełni za ich pracę odpowiadam. Ale podobnie
    jest w każdej firmie- jak twój kumpel spieprzy robotę to albo szef wyśle
    jego, albo się wkurwi i wyśle ciebie na interwencję. Rozumiem że tu jest
    inaczej - inna firma ma bramki, inna pobiera opłaty, inna sprzedaje
    urządzenia viaauto, a jeszcze inna doładowuje konta tego urządzenia -
    żeby taki szaraczek jak ja nie miał się do kogo przyczepić- bo przecież
    to nie nasza wina tylko tej drugiej firmy. A ja chciałem tylko zakupić
    urządzenie po to by jak najrzadziej myśleć o tym że na moje barki spada
    kolejny podatek w postaci opłaty za przejazd (ehh jak ja zazdroszczę
    mogącym pracować w szarej strefie...)

    Lukasz