  • 41. Data: 2011-05-12 00:07:03
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 22:05:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    chcesz się założyć?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-05-12 07:52:28
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Zwykła droga, jednopasmowa. Chce wyprzedzić. Widzę w lusterku motor jakieś
    > 6 - 7 samochodów za mną. Zaczynam wyprzedzać i w tym momecie ten debil
    > jest tuż koło mnie z lewej strony. Ja przyspieszyłem z 100 do 130 przed
    > rozpoczęciem wyprzedzania,

    A co wlokło się 100 na jednopasmówce tak że zrobił się korek na 7
    samochodów?

  • 43. Data: 2011-05-12 08:28:30
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-05-11 19:19, WW pisze:
    > jakieś 6 - 7 samochodów za mną. Zaczynam wyprzedzać i w tym momecie ten
    > debil jest tuż koło mnie z lewej strony.
    ^^^^^

    > Naprawdę niewiele brakowało, a patrzę w lusterka.
    ^^^^^

    > Nich go diabli wezmą.
    > Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Piszesz, że patrzysz w lusterka, a chwilę wcześniej,
    że jednak prawie wjechałeś w gościa, czyli nie spojrzałeś.

    Nie uderzam w żaden sposób w Ciebie, tylko bardzo często sytuacje
    wyglądają diametralnie różnie w zależności od tego, w jakim jest się
    miejscu. Jedyne co pozostaje, to się cieszyć, że tym razem się udało.

    No i z tym tematem to trochę przesadziłeś i wcale bym się nie zdziwił,
    jakby na preclu ktoś napisał, "Niech szlag trafi debili w puszkach
    - jadę sobie dzisiaj, wyprzedzam sznurek samochodów i nagle jakiemuś
    debilowi zaczęło się spieszyć i mi wyjeżdża prosto przed koło, bez
    spojrzenia w lusterko." Nie mów, że nie mogłoby to tak wyglądać.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 44. Data: 2011-05-12 09:09:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 22:15, Dysiek pisze:
    > Sytuacja odwrotna - jade sobie moim Virago 535, kolo 110km/h po dobrej
    > drodze, lekki zakret, a za zakretem TIR wlasnie zaczal wyprzedzanie
    > drugiego. Dalem po hamulcach i udalo mi sie zjechac poza jezdnie. Ale typ
    > nawet nie zareagowal tylko cial prosto na mnie. Debile sa wszedzie.

    Kolejna sytuacja - jedziemy pod lekką górkę (samochodem) w długim lewym
    łuku ca. 90km/h, z jakimiś dodatkami po prawej stronie. Z drugiej
    strony widać jadący autobus i nagle na naszym pasie pojawia/wynurza się
    ciągnik siodłowy z naczepą, prowadzony przez dżigita. Dobrze, że było
    pobocze - nie widziałem by miał zamiar hamować...

  • 45. Data: 2011-05-12 10:10:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości grup

    > Błędne założenie - zresztą te 200 to gdzie i kiedy? Na Puławskiej
    > w DC?

    na puławskiej niekoniecznie, ale na siekierkowskiej w ciągu dnia poza
    godzinami szczytu, to bez problemu

  • 46. Data: 2011-05-12 10:12:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości grup

    > chcesz się założyć?

    a z dokładnością do ilu km/h? ;)

  • 47. Data: 2011-05-12 10:30:57
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > spotykanych - jadę sobie Al. Wilanowską w kierunku Dw. Południowego
    > (DC) i przed Puławską jest skrzyżowanie - chciałem skręcić w lewo,
    > szukałem ulicy. Jechałem prawym pasem, okazało się, że muszę zmienić
    > na lewy i jeszcze raz do skrętu w lewo. W lusterku zauważyłem
    > motocyklistę (sygnalizowałem chęć zmiany pasa itd.) sporo za mną
    > i zastanawiałem się, czy poczekać, czy jednak spokojnie mogę
    > manewr wykonać. O dziwo nawet zwolnił - gdybym miał więcej
    > zaufania do nich, to bym dwa razy szybciej i sprawniej manewr
    > wykonał, a tak się długo wpatrywałem w lusterko, czy przypadkiem

    Ta niepewność działa również w druga stronę. Ja zwalniam albo przynajmniej
    dobijam do przeciwnego skraja swojego pasa i cały czas lookam z ręką nad
    klamką hamulca na co kierownik auta się zdecyduje.
    Dla motocyklisty taka niewinna przygoda z obtarciem wynikająca z wzajemnej
    niepewności to piórnik a dla samochodu niewielkie obratcia.
    Jadąc spokojnie(tak jak reszta uczestników ruchu) równolegle do auta na
    swoim pasie średnio raz w tygodniu zdarza się, że ktoś chce mnie zabić
    swoimi 4 kółkami, zjeżdzając na mój pas prosto we mnie.

    Kub@

  • 48. Data: 2011-05-12 11:06:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-12 10:30, Kub@ pisze:
    (...)
    > Ta niepewność działa również w druga stronę. Ja zwalniam albo przynajmniej
    > dobijam do przeciwnego skraja swojego pasa i cały czas lookam z ręką nad
    > klamką hamulca na co kierownik auta się zdecyduje.

    Ostrożności nigdy nie zawadzi.

    > Dla motocyklisty taka niewinna przygoda z obtarciem wynikająca z wzajemnej
    > niepewności to piórnik a dla samochodu niewielkie obratcia.

    Bez przesady z tym piórnikiem. Owszem, trzeba mieć świadomość straconej
    pozycji w takim starciu, ale wsiadając na motocykl należy ją posiadać.
    Wiele 'kierowników' nie posiada wyobraźni to skutki tego obserwujemy.
    Zresztą ja w ogóle nie rozumiem tej dzikiej wojny tutaj prowadzonej
    przez kilki wojowników, którzy najchętniej całą odpowiedzialnością
    by obarczyli drugą stroną, za to niechętnie się zastanawiają nad
    swoim podejściem i zachowaniem.

    > Jadąc spokojnie(tak jak reszta uczestników ruchu) równolegle do auta na
    > swoim pasie średnio raz w tygodniu zdarza się, że ktoś chce mnie zabić
    > swoimi 4 kółkami, zjeżdzając na mój pas prosto we mnie.

    Nikt Ciebie nie chce zabić.

  • 49. Data: 2011-05-12 11:24:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-05-12 08:28, Rychu pisze:
> [...]
    > debilowi zaczęło się spieszyć i mi wyjeżdża prosto przed koło, bez
    > spojrzenia w lusterko." Nie mów, że nie mogłoby to tak wyglądać.

    Problem w tym, że ja właśnie sprawdziłem w lusterku przed wyprzedzaniem.
    Potem, co naturalne, skupiłem wzrok na samochodzie wyprzedzanym. Gdyby
    motocyklista jechał zgodnie z przepisami, to nie mógł by się pojawić tuż
    koło mnie w kilka sekund, jakie upłynęło od zerknięcia w lusterka do
    czasu zobaczenia go kontem oka.

    Jak widać, wielu z tu obecnych kolegów takie przygody spotykają często,
    ale ja bardzo się wystraszyłem, kopnąłem hamulec i odbiłem w prawo.
    Dobrze, że ten za mną wyhamował, bo by mnie walnął a motocyklista
    swobodnie pojechał dalej.

    Potem stanąłem na boku i chwile trwało, zanim przestały drzeć mi ręce i
    odważyłem się pojechać dalej.

    Z pewnością ten debil skrócił mi życie o kilka dni.

    Niech szlag trafi debili motorach !!!.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 50. Data: 2011-05-12 11:28:00
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Właśnie wróciłem i aż mnie trzęsie.
    > Zwykła droga, jednopasmowa. Chce wyprzedzić.[...]
    Widzę przed sobą z 4-5 samochodów. Patrze w lusterko wszystko ok. Daję
    kierunek, odkręcam manetke, przyspieszam z 90 do około 130 (redukcja itp,
    zajmuje mi to kilka s)
    Jestem już przy drugim od czoła kolumny aucie gdy nagle debil bez patrzenia
    w lustra rozpoczyna manewr wyprzedzania. Zaczyna panikować, zygzakować.
    Dalibyśmy radę gdyby nie jego brak doświadczenia i opanowania. Odbiłem w
    lewo - uch udało się.