    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Thu, 12 May 2011 11:24:03 +0200

    W dniu 2011-05-12 08:28, Rychu pisze:
    > ^^^^^

    > ^^^^^

    > Piszesz, że patrzysz w lusterka, a chwilę wcześniej,
    > że jednak prawie wjechałeś w gościa, czyli nie spojrzałeś.
    >
    > Nie uderzam w żaden sposób w Ciebie, tylko bardzo często sytuacje
    > wyglądają diametralnie różnie w zależności od tego, w jakim jest się
    > miejscu. Jedyne co pozostaje, to się cieszyć, że tym razem się udało.
    >
    > No i z tym tematem to trochę przesadziłeś i wcale bym się nie zdziwił,
    > jakby na preclu ktoś napisał, "Niech szlag trafi debili w puszkach
> [...]

    Problem w tym, że ja właśnie sprawdziłem w lusterku przed wyprzedzaniem.
    Potem, co naturalne, skupiłem wzrok na samochodzie wyprzedzanym. Gdyby
    motocyklista jechał zgodnie z przepisami, to nie mógł by się pojawić tuż
    koło mnie w kilka sekund, jakie upłynęło od zerknięcia w lusterka do
    czasu zobaczenia go kontem oka.

    Jak widać, wielu z tu obecnych kolegów takie przygody spotykają często,
    ale ja bardzo się wystraszyłem, kopnąłem hamulec i odbiłem w prawo.
    Dobrze, że ten za mną wyhamował, bo by mnie walnął a motocyklista
    swobodnie pojechał dalej.

    Potem stanąłem na boku i chwile trwało, zanim przestały drzeć mi ręce i
    odważyłem się pojechać dalej.

    Z pewnością ten debil skrócił mi życie o kilka dni.

    Niech szlag trafi debili motorach !!!.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P