  • 91. Data: 2011-05-12 18:34:59
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

    To z tego, że trochę inny to odsetek jednych i drugich.

  • 92. Data: 2011-05-12 19:11:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 16:34:59 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    tu się liczą sztuki nie odsetki.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2011-05-12 19:11:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 16:33:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Wielokrotnie przytoczyłem stosowne przepisy, nie będę tego robił po raz
    > kolejny specjalnie dla Ciebie.

    nie przytoczyłeś adekwatnych przepisów ni razu.

  • 94. Data: 2011-05-12 19:41:31
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > nie przytoczyłeś adekwatnych przepisów ni razu.

    Pitu, pitu.

  • 95. Data: 2011-05-12 20:32:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 14:21, KJ Siła Słów pisze:

    > Bardzo efektywna jazda miejska z nienachalnymi elementami stuntu ;-)

    Tia. Do czasu jak jakiś wstrętny samochodziarz nie wywróży go w
    lusterku, a on akurat będzie jechał 220.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 96. Data: 2011-05-12 20:39:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 16:09, masti pisze:

    > samochody też jeżdżą. tylko co z tego?

    Samochodów nie obejmuje głupawa solidarność jajników "patrz w lusterka
    bo som wszendzie". Poza tym, mało który "samochodziarz" wciska kit
    jakoby 200km/h czy jazda pomiędzy samochodami z taką prędkością było
    niemożliwym urojeniem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 97. Data: 2011-05-12 20:42:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Tia. Do czasu jak jakiś wstrętny samochodziarz nie wywróży go w
    > lusterku, a on akurat będzie jechał 220.

    Brak wyobraźni jest typowy dla ludzi głupich lub bez doświadczenia. W
    przypadku wielu motocyklistów, patrząc na sposób argumentacji i
    roszczeniową postawę (że niby wszyscy mają na nich uważać jak
    popierdalają 2-3x za szybko z minimalnym odstępem) wydaje się, że chodzi
    raczej o to pierwsze.

  • 98. Data: 2011-05-12 20:42:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > tu się liczą sztuki nie odsetki.

    Chyba w jakimś odmóżdżonym zestawieniu.

  • 99. Data: 2011-05-12 20:46:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 20:39:29 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    i to zmienia coś w tym, że tak jeżdżą?

  • 100. Data: 2011-05-12 20:46:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 17:41:31 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    i to tyle co masz do powiedzenia.
    EOT