  • 81. Data: 2011-05-12 17:33:00
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kub@

    > Jad?c
    > spokojnie(tak jak reszta uczestników ruchu) równolegle do auta na swoim
    > pasie ?rednio raz w tygodniu zdarza sie, ?e kto? chce mnie zabiae swoimi
    > 4 kó?kami, zje?dzaj?c na mój pas prosto we mnie.

    Jedziesz w martwym polu to co się dziwisz? Jakaś połowa Cię w tym miejscu
    nie zauważy.

  • 82. Data: 2011-05-12 17:33:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kub@

    > Niby wiem, ?e to nie z premedytacj?, ale ?wiadomo?ae ?e motocykl jest
    > mniejszy(we?szy) i trudniej go dostrzec w okolicach martwej strefy nie
    > jest powszechna.

    To po cholerę jedziesz w okolicach martwej strefy?

  • 83. Data: 2011-05-12 17:38:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kub@

> [...]
    > wykonanie przez samochód niebezpiecznego manewru wymagaj?cego przez
    > innego uczestnika ruchu nag?ego ruchu kierowanic? i hamowania w
    > przypadku samochodu nic sie nie stanie w przypadku motocykla w
    > najlepszym wypadku ?lizg - motocykl jest du?o mniejszy przez to mniej
    > widoczny, czyli konieczne jest zwiekszenie uwagi i ?wiadomo?ci martwej
    > strefy przez kierowców aut. Oczywi?cie problemy mog? sie zdarzaae w
    > podobnej skali co TIR->osobówka Wiec nie chodzi o uprzywilejowanie
    > motocyklistów, ale to sa elementy do douczenia/u?wiadomienia po stronie

    LOL! Wasza bezczelność przechodzi wszelkie granice. Skoro macie
    świadomość, że motorem ciężej coś nagle ominąć i jest on mniej widoczny
    to dlaczego zapierdalacie 2-3x szybciej niż większość aut i nie
    zachowujecie sensownego odstępu, zapewniającego Wam odpowiedni margines
    bezpieczeństwa?

    > Nie jest to do konca symetryczna odpowiedzialno?ae.

    Oczywiście, to motocyklista przede wszystkim powinien dbać o to, by być
    widoczny, skoro faktem jest, że trudniej go dostrzec niż 99% innych
    pojazdów.

  • 84. Data: 2011-05-12 17:39:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > jazda w "kanionie" jest dozwolona od zawsze, a dokładnie nigdy nie była
    > zabroniona

    W praktyce nigdy nie była możliwa w zgodzie z przepisami, chyba, że na
    którymś pasie stały motory, rowery albo smarty.

  • 85. Data: 2011-05-12 18:11:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale tego nie wiesz, i zakładasz, że jest głupkiem, bo kto tak robi?

    Całkiem spora część ludzi?
    Mało kto wrzuca kierunek, ale nie zjeżdża od razu na lewy pas.

  • 86. Data: 2011-05-12 18:12:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 15:39:24 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > W praktyce nigdy nie była możliwa w zgodzie z przepisami, chyba, że na
    > którymś pasie stały motory, rowery albo smarty.

    po raz kolejny prezentujesz tu swoje widzimisię bez poparcia w przepisach.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2011-05-12 18:18:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-12 18:11, Cavallino pisze:

    > Całkiem spora część ludzi?

    W sumie racja.

    > Mało kto wrzuca kierunek, ale nie zjeżdża od razu na lewy pas.

    W przypadku zmiany pasa to prawda, ale podczas wyprzedzania to jednak
    kierunek zwykle się pojawia.

    A.

  • 88. Data: 2011-05-12 18:26:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W przypadku zmiany pasa to prawda, ale podczas wyprzedzania to jednak
    > kierunek zwykle się pojawia.

    Nie przeczytałeś dokładnie - chodziło o to, że większość jednak podczas
    wyprzedzania zjeżdża na lewy pas od razu po wrzuceniu kierunku (poprzedzonym
    spojrzeniem w lusterko).
    I słusznie - przynajmniej następni chętni na wyprzedzanie, a jadący za nimi,
    od razu ich widzą, a przynajmniej mają taką szansę.

    Jak się rozpędzasz po swoim pasie, nawet z wrzuconym kierunkiem, to szansę
    tą zdecydowanie obniżasz, bo Twój kierunek zostanie zauważony dopiero jak
    już będziesz wyprzedzany.
    Czyli mocno za późno.

  • 89. Data: 2011-05-12 18:33:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin masti

    > po raz kolejny prezentujesz tu swoje widzimisię bez poparcia w
    > przepisach.

    Wielokrotnie przytoczyłem stosowne przepisy, nie będę tego robił po raz
    kolejny specjalnie dla Ciebie.

  • 90. Data: 2011-05-12 18:34:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin KJ Siła Słów

    > Dla mnie to co piszesz to niebywała bzdura.

    Współczuję i zastanawiam się, jak Ci się udaje jeździć czymkolwiek bez
    umiejętności choćby zgrubnej oceny prędkości innych uczestników ruchu.