  • 101. Data: 2011-05-12 20:48:41
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 20:42, to pisze:

    > Brak wyobraźni jest typowy dla ludzi głupich lub bez doświadczenia. W
    > przypadku wielu motocyklistów, patrząc na sposób argumentacji i
    > roszczeniową postawę (że niby wszyscy mają na nich uważać jak
    > popierdalają 2-3x za szybko z minimalnym odstępem) wydaje się, że chodzi
    > raczej o to pierwsze.

    Tak jakby dać małpie nabity karabin maszynowy i wypuścić z klatki w
    letnie, sobotnie popołudnie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 102. Data: 2011-05-12 20:51:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 20:46, masti pisze:

    > i to zmienia coś w tym, że tak jeżdżą?

    No zdarza się że jeżdżą (choć zdecydowanie rzadziej niż motocykliści) i
    co? Trzeba wciskać kit "to niemożliwe, 200?? masz radar??"

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 103. Data: 2011-05-12 20:59:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 20:51:41 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > No zdarza się że jeżdżą (choć zdecydowanie rzadziej niż motocykliści)

    masz statystyki?

    > co? Trzeba wciskać kit "to niemożliwe, 200??

    poproszę MID gdzie tak napisałem

    > masz radar??"

    a masz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 104. Data: 2011-05-12 21:05:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 20:59, masti pisze:

    > masz statystyki?

    Nie prowadzę, policję zapytaj.

    > poproszę MID gdzie tak napisałem

    > a masz?

    A niby po co mi?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 105. Data: 2011-05-12 21:18:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:05:37 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > Nie prowadzę, policję zapytaj.

    skoro masz takie zrozumienie tekstu pisanego to gratuluję.
    Udaj się do podstawówki, nauczą Cię zrozumienia tych robaczków zwanych
    literami

  • 106. Data: 2011-05-12 21:51:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 21:18, masti pisze:
> [...]

    > skoro masz takie zrozumienie tekstu pisanego to gratuluję.
    > Udaj się do podstawówki, nauczą Cię zrozumienia tych robaczków zwanych

    Tia, jasne.

    ">> Ale co to za problem pojechać przecinakiem Puławską 200km/h skoro
    200KM > samochód da radę?
    > żaden. Co nie znaczy, że tyle jeżdżą. Rozumiem, że masz radar w oczach?"

    Przecież to proste jak drut. Zasugerowałeś że bredzę, bo to że mogą nie
    znaczy że jeżdżą (czyli ma się rozumieć wg. Ciebie nie jeżdżą). No i co
    ja tam wiem, przecież nie posiadam certyfikowanego radaru, zgadza się?
    Szkoda tylko, że youtube nie kłamie i teraz musisz odwracać kota ogonem.
    Zrobiłeś się żenujący niczym niejaki MC.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 107. Data: 2011-05-12 22:23:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:51:13 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

> [...]
    > ja tam wiem, przecież nie posiadam certyfikowanego radaru, zgadza się?
    > Szkoda tylko, że youtube nie kłamie i teraz musisz odwracać kota ogonem.

    skoro wyczytałeś tam, że twierdzę, ze to niemożliwe to rzeczywiście masz
    problem z rozumieniem słowa pisanego.

    > Zrobiłeś się żenujący niczym niejaki MC.

    LOL

  • 108. Data: 2011-05-12 22:32:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 22:23, masti pisze:

    > skoro wyczytałeś tam, że twierdzę, ze to niemożliwe to rzeczywiście masz
    > problem z rozumieniem słowa pisanego.

    No teraz się będziesz upierał, że motocykliści jednak jeżdżą i 200km/h
    po DC. W takim razie z czym polemizowałeś? Niech Twoje półkule dojdą do
    jakiegoś kompromisu i wreszcie się określą.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 109. Data: 2011-05-12 22:35:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 22:32:42 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

    > No teraz się będziesz upierał, że motocykliści jednak jeżdżą i 200km/h

    weź zacznij rozumieć co się do Ciebie pisze.

    jak dla mnie EOT

  • 110. Data: 2011-05-12 22:39:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-05-2011 22:35, masti pisze:

    > weź zacznij rozumieć co się do Ciebie pisze.

    Czyli nie napiszesz jednak z czym polemizowałeś?

    > jak dla mnie EOT

    No tak, zasadnicza szkoła zachowań MC.

    Pozdrawiam
    Paweł