  • Data: 2011-05-18 12:17:51
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-16 09:18, Andrzej Ława pisze:

    > Zgodnie z "rozumowaniem" WW - należy go potraktować jako złudzenie
    > optyczne, albo wręcz celowo zajechać drogę, żeby "się nauczył"....

    Postaram się napisać to tak prosto, abyś wreszcie zrozumiał.
    Jeśli na drodze jadą samochody, jeden za drugim jak to u nas często
    bywa, to jak ktoś wyprzedza 6 samochód za mną, to ja mogę wyprzedzić
    samochód przede mną.

    Gdyby tak nie było, to jak na końcu takiego węża ze 100 samochodów ktoś
    zaczął by wyprzedzać 99, to mnie nie wolno było by wyprzedzać 1. Jeśli
    powiększymy waż do wielu kilometrów, co też się zdarza, to widać
    absurdalność takiego twierdzenia.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P