  • Data: 2011-05-18 13:26:47
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-18 12:59, Cavallino pisze:

    > Nawet jak będzie 6 aut z tyłu, to może wyprzedzać z różnicą prędkości
    > rzędu kilkudziesięciu km na godzinę,

    Nie może.
    Zgodnie z kodeksem drogowym mam prawo oczekiwać, że każdy użytkownik
    będzie przestrzegał jego postanowień. Skoro ja jadę z dopuszczalną
    prędkością maksymalną, to nie może być dużej różnicy prędkości miedzy nami.
    Jeśli on przestrzega prawa.
    Ale w tym wypadku nie przestrzegał.

    > co za tym idzie dojdzie Cię w kilka
    > sekund, więc Twoje "mam prawo" będzie oznaczało że gdy ten manewr
    > wykonasz, to oberwiesz może nawet nie tylko w bagażnik, ale i w tylne
    > nadkole.

    "Volenti non fit iniuria"

    > Więc jeśli już, to ważne jest nie to jak jest daleko, tylko jak swoim
    > wyprzedzaniem utrudnisz mu jego manewr.

    Jeśli będzie jechał przepisowo, to nie utrudnię mu jego wyprzedzania w
    najmniejszym stopniu. On wyprzedzi swojego poprzednika a w tym czasie ja
    swojego.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P