  • Data: 2011-05-13 10:33:29
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: amos <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 11:24, WW <w...@v...pl> wrote:
    > Problem w tym, że ja właśnie sprawdziłem w lusterku przed wyprzedzaniem.
    > Potem, co naturalne, skupiłem wzrok na samochodzie wyprzedzanym. Gdyby
    > motocyklista jechał zgodnie z przepisami, to nie mógł by się pojawić tuż
    > koło mnie w kilka sekund, jakie upłynęło od zerknięcia w lusterka do
    > czasu zobaczenia go kontem oka.

    Piszesz jednak troche z klapkami na oczach.
    Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze nie byla to autostrada, dlaczego
    wiec wyprzedzales majac 130 na liczniku? Moze gdybys jechal zgodnie z
    przepisamim, nie moglys wyprzedzac i nic by sie nie wydarzylo?

    Inni powinni przestrzegac przepisow ale Ty juz nie?

    Zgodze sie z tym, ze gdyby gosc jechal "rozsadnie", to nic takiego by
    sie nie zdarzylo.

    Tak jak co drugi kierowca krzyczy: dlaczego ONI na tych motorach
    jezdza po liniach ciaglych?!

    A ja zapytam - kto nie jezdzi?
    --
    pozdrawiam