  • Data: 2016-11-23 11:42:52
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 07:53:35 UTC+1 użytkownik spider napisał:

    > Było o obowiązku rezygnacji z manewru wyprzedzania. Z przepisów nie
    > wynika że obowiązek jest, więc odpowiedź jest jasna.
    > Za to pytanie z mżawką iście kretyńskie. Jadę sobie suchą drogą, nagle
    > pojawia się mżawka, super, "zmniejszyła się możliwość wystąpienia
    > poślizgu" no to rura! ;)

    To pytanie tez ma więcej głębi:
    Jak pada grad to raczej nie jest zimno. A wręcz się ociepla.
    Więc grad może sprawić że wcale bardziej slisko nie będzie.

    Za to mżawka jak spadnie to może szybko zamarznąć i będzie istna katastrofa - slisko
    jak diabli.

    Pytania niektóre głupio zadane.

    Inne spoko tyle że pokazuja jak nieintuicyjne mamy przepisy...