  • 11. Data: 2022-11-02 16:01:45
    Temat: Re: Ni ma co kupić
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 02.11.2022 o 05:21, rthrtrr pisze:
    > Dramat, Koreańczycy wycofują ostatnie 4 cylidrowce wolnossące,
    > Zostają 3 cylindry których nigdy więcej nie kupie. mam jednego i czekam
    > żeby go opchnąć ale nie ma na co wymienić.
    >
    > chciałbym samochód wielkości fabi czy i30

    Ale to trochę różne segmenty.

    > ale koniecznie z wolnossącą benzyną 4 cylindry.

    A co Ci się w turbo benzynie nie podoba? 1.4 TSI od VW lub 1.4 Boostjet
    od Suzuki to fajne silniki.

    > moją corsą 1.4 75KM jeździ się perfekcyjnie w porównaniu do drugiego
    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu
    >
    > elantra to już trochę za duża a tam fajne 1.6 MPI 123KM

    Jak ma być wielkości Fabii, to może Suzuki Swift 1.2 Dualjet? Cztery
    cylindry, bez turbo.

  • 12. Data: 2022-11-02 17:58:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu
    >
    > elantra to już trochę za duża a tam fajne 1.6 MPI 123KM

    Dramat? Mam dwa auta, trzycylindrowego dieselka i czterochylindrową
    benzynę. Zdecydowanie lepiej mi się jeździ trzycylindrowym.

    Elanterka za to wygląda bosko, zwłaszcza gdy na rynku taka posucha na
    takie typy nadwozia.

  • 13. Data: 2022-11-02 21:37:50
    Od: K <...@l...com>

    On 02/11/2022 16:58, trybun wrote:

> [...]
    > benzynę. Zdecydowanie lepiej mi się jeździ trzycylindrowym.
    >
    > Elanterka za to wygląda bosko, zwłaszcza gdy na rynku taka posucha na

    zgaduje, ze trzycylindrowy dizelek ma turbo.

  • 14. Data: 2022-11-03 09:01:38
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.11.2022 o 21:37, K pisze:

    > zgaduje, ze trzycylindrowy dizelek ma turbo.

    Tak, ma. Niby na luzie trzęsie jakby miał jakaś awarię. Ale co kierowcę
    może obchodzić co tam się dzieje pod maską skoro drgania nie przenoszą
    się do kabiny a sam silnik to taka mała rakieta w porównaniu do benzyny
    (o 20KM mocniejszej).

  • 15. Data: 2022-11-04 08:51:03
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

    > Dramat? Mam dwa auta, trzycylindrowego dieselka i czterochylindrową
    > benzynę. Zdecydowanie lepiej mi się jeździ trzycylindrowym.

    moja znajoma też tak mówi ale ona jeździ benzyną od 900obr do 3000obr :):):)

    moment w benzynie wolnossącej zaczyna się od 3500obr a w turbo od 1500obr

  • 16. Data: 2022-11-04 09:45:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-11-2022 o 08:51, rthrtrr pisze:

    > moja znajoma też tak mówi ale ona jeździ benzyną od 900obr do 3000obr
    > :):):)
    >

    > moment w benzynie wolnossącej zaczyna się od 3500obr a w turbo od 1500obr

    Czyli w turbo lepiej....
    A jeszcze lepiej w prądzie.

  • 17. Data: 2022-11-06 08:48:34
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > moja znajoma też tak mówi ale ona jeździ benzyną od 900obr do 3000obr
    > :):):)
    >

    > moment w benzynie wolnossącej zaczyna się od 3500obr a w turbo od 1500obr

    1500obr w benzynie? To niezbyt dobrze, autko z turbiną lubi rozgrzany
    silnik. Jak czymś takim jeździć zimą po mieście?  Nie wiem jaki moment
    ma mój diselek, ale mogę jechać nierozgrzanym zimą i 60km/h (do 2000obr)
    bez używania turbiny. Praca turbiny zdaje się jest ściśle związana z
    momentem obrotowym.

  • 18. Data: 2022-11-06 11:52:37
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

> [...]
    > ma mój diselek, ale mogę jechać nierozgrzanym zimą i 60km/h (do 2000obr)
    > bez używania turbiny. Praca turbiny zdaje się jest ściśle związana z

    litrówka benzyna w turbo z wtryskiem bezpośrednim rozgrzewa się
    błyskawicznie

  • 19. Data: 2022-11-07 16:52:14
    Od: rthrtrr <r...@g...com>

> [...]
    >
    > moją corsą 1.4 75KM jeździ się perfekcyjnie w porównaniu do drugiego
    > pojazdu 1.0 ecobost 125KM którego nienawidzę po miesiącu od zakupu

    no i kupiłem, i30 w stylizacji nline nie wolnossący ale 4 gary w filtrem
    GPF, niestety ten wolnossący 1.5 dpi to muł

    strasznie jebie plastikiem jak wszystkie koreańczyki

    w sumie mogłem mieć podstawowego golfa life 150KM w tej cenie ale...
    nienawidzę tego całego elektronicznego chłamu, wszystko w dotyku

    https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-5-t-gdi-
    160km-6mt-nline-ID6EVOum.html#gallery-open

    chyba nie miałem jakiejś alternatywy w cenie 110tys

  • 20. Data: 2022-11-07 19:32:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-11-2022 o 16:52, rthrtrr pisze:

    > https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-5-t-gdi-
    160km-6mt-nline-ID6EVOum.html#gallery-open

    > chyba nie miałem jakiejś alternatywy w cenie 110tys

    I tyle dałeś?
    Bo tam cena 112 to cena tylko dla wybrańców lub 114 z pozostawieniem
    auta (gdzie pewnie więcej oszukają przy odkupie)....