  • Data: 2013-02-22 05:00:14
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    news:kg32ji$3ii$2@node2.news.atman.pl...

    > Oj Przemo, nie czytasz wszystkich postów i później zgłaszasz jakieś
    > nieuzasadnione pretensje.

    Którego posta Twoim zdaniem nie przeczytałem?
    Bo ten, na który odpowiedziałeś, pochodził od grupowicza
    nexus <n...@t...pl> który nie wiedział do czdgo hspa+
    może być potrzebne i sądził że ten Nexus 7 bez hspa+ ma hspa :-)
    Pytał on wyraźnie o tabliczkę Nexusa a nie o to czym się standard
    hspa od hspa+ różni, jak błędnie zrozumiałeś...

    Ale to nic - błądzenie jest rzeczą ludzką :-)