  • Data: 2012-12-20 13:20:46
    Temat: Re: Nexus 7" 32GB - czy jest coś na rynku lepszego?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Gru, 12:39, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    d.googlegroups.com...

> [...]
    dobe.flashplayer

    > We're sorry, the requested URL was not found on this server.
    >
    > Czy ten link działa tylko na tablecie? :-)

    Spod PC czy raczej aktualnie laptopa.

    U mnie dziala normalnie i w domu i w pracy, z tym, ze jestem
    zalogowany do googla, rozpoznaje mnie i informuje jaki telefon mam
    zarejestrowany i czy oprogramowanie jest z nim zgodne. Aktualnie prxy
    linku mam info, ze oprogramowanie zainstalowane. Uruchomilem IE
    (gwarancja niekorzystania) wkleilem adres bez logowania do adresu -
    nie rozpoznal Po zalogowaniu - link dziala.