eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMSRe: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-in-01
    .newsfeed.easynews.com!easynews!core-easynews-01!easynews.com!en-nntp-02.dc1.ea
    synews.com.POSTED!not-for-mail
    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 5 - zbyt goły Android, problem z wizytówkami SMS
    Message-ID: <s...@4...com>
    References: <lbgemf$soe$1@node1.news.atman.pl>
    <1n2qwgnwq95km.19xym09g79z7m$.dlg@40tude.net>
    <lbgonq$ctr$1@node2.news.atman.pl>
    <wvyyyemhfokn.jxknf0ydvc0$.dlg@40tude.net>
    <lbgu6s$irn$1@node2.news.atman.pl> <lbh0o7$gf2$2@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: ForteAgent/7.00.32.1200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    X-Complaints-To: a...@e...com
    Organization: Forte Inc. http://www.forteinc.com/apn/
    X-Complaints-Info: Please be sure to forward a copy of ALL headers otherwise we will
    be unable to process your complaint properly.
    Date: Sun, 19 Jan 2014 12:19:02 -0600
    X-Received-Bytes: 2168
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1052694
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 19 Jan 2014 18:07:18 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:

    >Użytkownik Marek napisał:
    >> :-D Chyba mam farta, że z Nexusa 5 da się w
    >> ogóle zadzwonić bez ściągania aplikacji tudzież rootowania. :-/
    >
    >dokladnie, farciarz, kiedys smartfowny nie beda do dzwonienia tylko do
    >wstawiania fotek na googleplusika hehehe

    Juz sa.

    Amerykanski meisiecznik Consumer Reports publikowany przez
    Stowarzyszenie Konsumentow zauwazyl ze nowoczesne smatfony kiepsko
    sparwdzaja sie jako telefony. I czym nowsze, tym bardziej kiepsko.

    Pzreprowadzono badania laboratoryjne ktore to potwierdzily. Zwrocono
    sie do producentow i operatorow sieci. Standardowa odpowiedz brzmiala
    mniej wiecej tak: "Tak, to prawda. Ale dobra jakosc rozmow to nie jest
    to czego klient oczekuje. Wiec nie jest to dobry argument do celow
    marketingowo-reklamowych. Wiec producenci nei przywiazuja wagi do
    jakosci rozmow, a pieniedze wydaja na rzeczy istotne dla konsumenta,
    na przyklad jakosc ekranu"

    telefony staja sie wiec telefonami z nazwy. Podobnie jak pralki z
    opowiadania Lema "Tragedia pralnicza"

    A.L.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 20.01.14 16:33 Marek
  • 22.01.14 07:22 K
  • 22.01.14 17:19 Marek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: