  • 41. Data: 2014-01-21 10:44:37
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-21 10:07, Sebastian Klimczak wrote:

    > Zawsze można cyanogenmoda zainstalować...

    Tak, mam teraz jest ok ale glowy nie urywa na SGS2.
    Najwieksza zaleta wg mnie to chyba kontrola uprawnien ale to ficzer 4.3.

  • 42. Data: 2014-01-21 11:23:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-20 19:09, Trybun pisze:

    > No, ale tu może Twoje uwagi co do wątpliwej jakości sprzętu są nie na
    > miejscu.

    Tak dla porządku dyskusji - nie krytykuję sprzętu lecz udostępniony na
    nim soft. Sam sprzęt jest w mojej ocenie wysokiej jakości. System
    operacyjny - też nie mam zastrzeżeń.

    Dlaczego nie na miejscu?

    > Winne być jest niezbyt kompatybilne z urządzeniem
    > oprogramowanie które wybrałeś.

    Które oprogramowanie? Masz na myśli synchronizację z Outlookiem? (Local
    Sync) Jeśli to masz na myśli, to nie byłbym tego w 100% pewien.
    Koresponduję z kilkoma użytkownikami aczkolwiek z nikim, kto ma Nexusa 5...

    > A za to dublowanie kontaktów to chyba odpowiada za to wersja Androida a
    > nie urządzenie.

    Wersji Androida nie wybierałem. Co do przyczyn dublowania - nie udało mi
    się jeszcze ich ustalić. Póki co pewnikiem jest to, że Android ma feler
    w postaci łączenia zdublowanych kontaktów ze sobą. Wygląda to tak, że po
    otwarciu kontaktu do edycji widzę imię, nazwisko, telefon...itd a potem
    znów to samo imię nazwisko inny telefon i znów i znów... Widać, że
    kontakt został rozbity na czasem 3 z różnymi informacjami i połączony w
    jeden kontakt o 2-3 "podkontaktach". Po przesłaniu takiej zbitki do
    Outlooka otrzymałem oddzielne wpisy, gdzie mogłem poprzenosić informacje
    z 2 i 3 klonu do 1, usunąć 2 i 3 i z powrotem przesłać do Androida.
    Dopiero wtedy zaczęło być ok.

    > Mam tablet z wersja 2.2 tego systemu, i mimo wielu
    > przrkładań kart różnych operatorów lista kontaktów nigdy sie nie
    > zdublowała. Natomiast w telefonach z Andkiem 4xxx zawsze się dublują.
    > Chyba ma tu miejsce dodatkowe automatyczne zapisanie kontaktów z karty
    > sim do pamięci telefonu.

    Raczej nie chodzi o SIM gdyż SIM nie przechowuje adresów email a klony
    potrafią mieć tylko adres email, bez telefonów. Jednakże jest duża
    szansa, że to Android rozbija kontakty na kilka. Dzieje się to na
    szczęście chyba tylko na początku. Obserwuję, że to co poprawiłem tą
    łamaną metodą już nie ma tendencji do destrukcji.

    Marek

  • 43. Data: 2014-01-21 11:26:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-20 18:58, mr misio pisze:

    > Kupiles tanioche, to cierp ;P

    No i cierpię :-) Wywalam to co dał producent i zastępuję innymi
    aplikacjami ze sklepu. Zapewne dojdę do ładu za jakiś czas z tym
    urządzeniem.

    Marek

  • 44. Data: 2014-01-21 11:54:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 20 Jan 2014 20:14:05 +0100, AL wrote:
    > to po co go uzywasz?

    No wlasnie, w cytatach nasmieszniejsze bylo to, ze pacjent ktory nie potrafi
    ogarnac androida na tablecie przez pol roku, kupuje telefon z androidem,
    z ktorym się nie rozumie, ale to wszyscy wokol maja androida dla lansu.

    Widzę, że misiomisio jest dalej tak zabawny jak kiedys ;-)

    > nie wszyscy musza miec 'androida' - masz jeszcze inne wybory

    Tej jego E52 juz chyba nie produkują ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 45. Data: 2014-01-21 12:07:00
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Tej jego E52 juz chyba nie produkują ;-)

    ale jeszcze zyje i dziala swietnie

    tylko kiedys umrze

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 46. Data: 2014-01-21 12:07:54
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > No i cierpię :-) Wywalam to co dał producent i zastępuję innymi
    > aplikacjami ze sklepu. Zapewne dojdę do ładu za jakiś czas z tym
    > urządzeniem.

    I wtedy Google wypusci kolejna wersje Androida, ktory sie zainstaluje i
    na Nexusie zablokuje wszystkie "niechciane" aplikacje :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 47. Data: 2014-01-21 12:14:02
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-21 12:07, mr misio pisze:

    > I wtedy Google wypusci kolejna wersje Androida, ktory sie zainstaluje i
    > na Nexusie zablokuje wszystkie "niechciane" aplikacje :D

    Niestety :(
    "Rynek konsumenta", to taka dobra wróżka ze starych bajek, w którą już
    nikt chyba nie wierzy.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 48. Data: 2014-01-21 12:17:03
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-20 19:12, Trybun pisze:

    > Z doświadczenia wiem że nie jest to takie oczywiste że szybciej będzie
    > chodził.

    Pod tym względem nie mam zastrzeżeń. Względem HTC Desire HD to niebo a
    ziemia z zainstalowanymi tymi samymi aplikacjami.

    Marek

  • 49. Data: 2014-01-21 12:44:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 00:37, atm pisze:

> [...]

    W zasadzie nawet nie o to chodzi o czym tu dyskutujecie. Generalnie
    porażką jest to, że masz jakiś telefon, gromadzisz w nim dane potrzebne
    w pracy czy życiu codziennym. Potem wymieniasz na nowsze urządzenie i
    okazuje się, ze coś nie działa bo było to nakładką w modelu X wyłącznie
    a w Y już tego nie ma. To mnie wkurzało najbardziej.

    Dlatego świadomie liczyłem na to, że w gołym Androidzie będę miał zawsze
    podobnie. Trochę się przejechałem na doborze oprogramowania przez
    producenta gdyż jest po prostu źle działający. Pal sześć, że prosty lub
    brzydki. Działać powinien. Obecnie spędzam niepotrzebnie czas nad
    szukaniem alternatyw w sklepie.

    Może kogoś to zainteresuje: wywaliłem źle działającą pocztę domyślną i
    zastąpiłem poprzez K-9. Rewelka.
    Kalendarz uzupełniłem nakładką Callendar Widget bo dla całej mojej
    tolerancji dla brzydoty, to androidowa wersja widgetu kalendarza
    powodowała u mnie odruch wymiotny - nie wspominając o nikłej
    użyteczności (kalendarz i terminy w nim są dla mnie podstawową funkcją w
    pracy zawodowej).
    Kalkulator dedykowany dzieciom z pierwszych klas szkoły podstawowej
    zastąpiłem RealCalc.

    Marek

  • 50. Data: 2014-01-21 12:49:34
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 12:07, mr misio pisze:

    > I wtedy Google wypusci kolejna wersje Androida, ktory sie zainstaluje i
    > na Nexusie zablokuje wszystkie "niechciane" aplikacje :D

    Może być... podobnie uczyni M$ i Apple... Na to nie mam wpływu więc
    korzystam z tego co jest.

    Marek