    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Date: Tue, 21 Jan 2014 12:44:36 +0100

    W dniu 2014-01-21 00:37, atm pisze:

> [...]

    W zasadzie nawet nie o to chodzi o czym tu dyskutujecie. Generalnie
    porażką jest to, że masz jakiś telefon, gromadzisz w nim dane potrzebne
    w pracy czy życiu codziennym. Potem wymieniasz na nowsze urządzenie i
    okazuje się, ze coś nie działa bo było to nakładką w modelu X wyłącznie
    a w Y już tego nie ma. To mnie wkurzało najbardziej.

    Dlatego świadomie liczyłem na to, że w gołym Androidzie będę miał zawsze
    podobnie. Trochę się przejechałem na doborze oprogramowania przez
    producenta gdyż jest po prostu źle działający. Pal sześć, że prosty lub
    brzydki. Działać powinien. Obecnie spędzam niepotrzebnie czas nad
    szukaniem alternatyw w sklepie.

    Może kogoś to zainteresuje: wywaliłem źle działającą pocztę domyślną i
    zastąpiłem poprzez K-9. Rewelka.
    Kalendarz uzupełniłem nakładką Callendar Widget bo dla całej mojej
    tolerancji dla brzydoty, to androidowa wersja widgetu kalendarza
    powodowała u mnie odruch wymiotny - nie wspominając o nikłej
    użyteczności (kalendarz i terminy w nim są dla mnie podstawową funkcją w
    pracy zawodowej).
    Kalkulator dedykowany dzieciom z pierwszych klas szkoły podstawowej
    zastąpiłem RealCalc.

    Marek