  • Data: 2014-01-21 11:23:36
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-20 19:09, Trybun pisze:

    > No, ale tu może Twoje uwagi co do wątpliwej jakości sprzętu są nie na
    > miejscu.

    Tak dla porządku dyskusji - nie krytykuję sprzętu lecz udostępniony na
    nim soft. Sam sprzęt jest w mojej ocenie wysokiej jakości. System
    operacyjny - też nie mam zastrzeżeń.

    Dlaczego nie na miejscu?

    > Winne być jest niezbyt kompatybilne z urządzeniem
    > oprogramowanie które wybrałeś.

    Które oprogramowanie? Masz na myśli synchronizację z Outlookiem? (Local
    Sync) Jeśli to masz na myśli, to nie byłbym tego w 100% pewien.
    Koresponduję z kilkoma użytkownikami aczkolwiek z nikim, kto ma Nexusa 5...

    > A za to dublowanie kontaktów to chyba odpowiada za to wersja Androida a
    > nie urządzenie.

    Wersji Androida nie wybierałem. Co do przyczyn dublowania - nie udało mi
    się jeszcze ich ustalić. Póki co pewnikiem jest to, że Android ma feler
    w postaci łączenia zdublowanych kontaktów ze sobą. Wygląda to tak, że po
    otwarciu kontaktu do edycji widzę imię, nazwisko, telefon...itd a potem
    znów to samo imię nazwisko inny telefon i znów i znów... Widać, że
    kontakt został rozbity na czasem 3 z różnymi informacjami i połączony w
    jeden kontakt o 2-3 "podkontaktach". Po przesłaniu takiej zbitki do
    Outlooka otrzymałem oddzielne wpisy, gdzie mogłem poprzenosić informacje
    z 2 i 3 klonu do 1, usunąć 2 i 3 i z powrotem przesłać do Androida.
    Dopiero wtedy zaczęło być ok.

    > Mam tablet z wersja 2.2 tego systemu, i mimo wielu
    > przrkładań kart różnych operatorów lista kontaktów nigdy sie nie
    > zdublowała. Natomiast w telefonach z Andkiem 4xxx zawsze się dublują.
    > Chyba ma tu miejsce dodatkowe automatyczne zapisanie kontaktów z karty
    > sim do pamięci telefonu.

    Raczej nie chodzi o SIM gdyż SIM nie przechowuje adresów email a klony
    potrafią mieć tylko adres email, bez telefonów. Jednakże jest duża
    szansa, że to Android rozbija kontakty na kilka. Dzieje się to na
    szczęście chyba tylko na początku. Obserwuję, że to co poprawiłem tą
    łamaną metodą już nie ma tendencji do destrukcji.

    Marek