  • Data: 2014-01-21 13:03:18
    Temat: Re: Nexus 5 - masakra a nie smartfon
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może kogoś to zainteresuje: wywaliłem źle działającą pocztę domyślną i
    > zastąpiłem poprzez K-9. Rewelka.
    > Kalendarz uzupełniłem nakładką Callendar Widget bo dla całej mojej
    > tolerancji dla brzydoty, to androidowa wersja widgetu kalendarza
    > powodowała u mnie odruch wymiotny - nie wspominając o nikłej
    > użyteczności (kalendarz i terminy w nim są dla mnie podstawową funkcją w
    > pracy zawodowej).
    > Kalkulator dedykowany dzieciom z pierwszych klas szkoły podstawowej
    > zastąpiłem RealCalc.

    Moj pakiet (czesc pewnie platna):

    -Business Calendar
    -Mobi Calculator
    -Pocket (czytanie offline)
    -QuickPic (przegladarka zdjec)
    -A Better Camera (zastepstwo systemowej palikacji do robienia zdjec)
    -GPS Doctor (wrzucanie danych o satelitach do systemu)
    -ColorDict (program do slownikow, encyklopedii)
    -Widgetsoid (przelaczniki na pulpicie)
    -SystemPanel lite (monitorowanie systemu)
    -Solid Explorer (manager plikow)
    -Clean Master (czyszczenie systemu)
    -CoPilot (nawigacja)
    -Yanosik (nawigacja inaczej)
    -Permission Manager
    -Androzic (gps z podkladem rastrowym)
    -Android Pro Widgets (widgety kalendarza i wielu innych elementow, ladne
    skorki do pobrania)
    -Calendar Snooze (zaawansowane ustawienia przypomnien np kalendarza)
    -Advanced Clock Widget (bardzo fajny widget zegarka)
    -AppSales (informacje o promocjach w Google Play)
    -Nova Launcher (po wszystkich eksperymentach z innymi zawsze do niego
    wracam)
    -GNotes (notatki, calkiem fajny)
    -Moon+ Reader Pro (czytnik ksiazek, full opcji)
    -Synker (mozna stworzyc skrot do wybranego elementu synchronizacji)
    -Swype (chyba najlepsza)
    -SVox (syntezator mowy PL)
    -Zedge (wyszukiwarka tapet, dzwonkow itp)
    -Weather Pro (swietny program pogodowy)

    Przy pomocy tego pakietu mam wszystko co mi potrzeba plus jednorodny
    wyglad pulpitu.