    Date: Fri, 17 Jan 2014 13:43:53 +0100
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nexus 5 - jak pisać SMSy?

    On 2014-01-17 13:27, Marek wrote:
    > Witam,
    >
    > Jestem w trakcie konfigurowania telefonu. System podpowiada aby
    > zaakceptować używanie Google Hangout jako domyślnego edytora SMS/MMS.
    > Poczytałem warunki usługi i wyszło na to, że z chwilą wysłania SMS
    > przestaję mieć do niego prawa. Google może np. publikować jego treść
    > gdzie chce, przekazywać treści komu chce jak również załączone zdjęcia.
    > Mało tego - może mi wyłączyć usługę gdy napiszę np. pikantnego SMSa
    > żonie. Żarty żartami - ale sytuacja nie jest wesoła. W związku z tym mam
> [...]

    Ktos podczas recenzji zalil sie, ze nie ma dzwonka gdy przyjdzie sms...
    Ale moze mu cos umknelo badz zmienilo sie do tej pory.
    Strasznie daleko to idzie, ja na Defy zainstalowalem GO SMS Pro.
    Ogolnie nie moge narzekac, w tym przypadku ilosc ustawien moze
    poczatkowo oniesmielac choc deweloper fajnie to stara sie opanowac
    przez uproszczona i pelna wersje interfejsu.