  • Data: 2014-01-17 20:52:59
    Temat: Re: Nexus 5 - jak pisać SMSy?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kastracja opcji jakby nie bylo dot bezpieczenstwa* w androidzie
    >
    > *) bo to ja czy google wie lepiej, na co chce pozwolic aplikacjom

    Nie tyle Google a deweloperzy. W wielu wypadkach przyznaja kosmiczne
    uprawnienia swoim aplikacjom. Coraz wiecej launcherow ma na przyklad
    opcje bezposredniego wybierania numerow... Pewnie jest to wygodne, ale
    z drugiej strony gdyby tak wszystkim uzytkownikom danego launchera
    deweloper wykrecil numer premium, doslownie, z pewnoscia wzbogacilby sie
    bardziej niz na dochodach z reklam lub niewielkiej oplacie za pelna wersje.
    Jednak dzieki temu ze w sklepie jest tak duzo aplikacji mozna poszukac
    bezpieczniejszych rozwiazan lub poblokowac App Opsem (jesli jest mozliwosc).