  • Data: 2014-01-17 16:33:00
    Temat: Re: Nexus 5
    Od: Salata <s...@i...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-14 15:27, atm pisze:

    > Co do cen Nexusa 5 32GB:
    >
    > - Niemcy: 2245zl brutto (dzisiajszy kurs walut)

    Ja zamowilem dzisiaj za 409 jewro z przesylka, co wg kursu wynosi
    niecale 1700 pln. Ja co prawda moge zamowic na adres w DE. Niedlugo
    pewnie cena znormalnieje i bedzie w marketach elektronicznych
    (Saturn/Media Markt) dostepny za cene sugerowana. Jak ktos ma blisko do
    granicy to bedzie warto sie przy okazji wybrac niz zamawiac za ta kwote
    na Amazonie.

    --
    regards
    Salata