  • 1. Data: 2014-01-13 17:33:58
    Temat: Nexus 5
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    "Nexus 5 jest już dostępny w wielu polskich sklepach. Sugerowana cena to
    1799 złotych za model z pamięcią 16 GB, ale już gdzieniegdzie można
    nabyć smartfona taniej - nawet za 1750 złotych. W Stanach Zjednoczonych
    model ten kosztuje 349 dolarów, czyli około 1100 złotych."

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Google-Nexus-5-d
    ebiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    Dziekujemy ci Europo za podatek VAT!

    Choć 1100 + VAT to niecale 1400 zł.

    Czyli...

    No ja rozumiem, ze sklepy nie kupuja po cenie detalicznej 350 USD, ale
    po nizszej, zapewne kolo 250 USD.

    Czyli marza za zabawke to jakies drugie tyle, ok. 700 zl.

    Za szpiegofon od samego Google.

    Niezle.....

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-01-13 18:28:46
    Temat: Re: Nexus 5
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-13 17:33, mr misio wrote:
> [...]
    > po nizszej, zapewne kolo 250 USD.
    >
    > Czyli marza za zabawke to jakies drugie tyle, ok. 700 zl.

    Kupujac ten sprzet w PL poczujesz wiekszy lans niz nabywca iPhonea... ;|

    A przy okazji, masz telefon? Szykuj kase:
    http://www.spidersweb.pl/2014/01/abonament-rtv-oplat
    a-audiowizualna.html

  • 3. Data: 2014-01-13 20:08:30
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    ebiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    > Kupujac ten sprzet w PL poczujesz wiekszy lans niz nabywca iPhonea... ;|

    Wiesz, to chyba wolalbym PS4 kupic - wiekszy (dla mnie i moich
    znajomych) lans, niz komorka co wyglada jak wszystkie inne komorki ;)

    > A przy okazji, masz telefon? Szykuj kase:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/01/abonament-rtv-oplat
    a-audiowizualna.html

    A po co mam miec telefon? :)

    Za niemanie tez sie zaplaci ;)

    Przeciez chodzi o mozliwosc odbioru ;) Wiec tak jak mam mozliwosc
    kupienia telefonu ...

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-01-13 22:53:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Jan 2014, mr misio wrote:

    > Dziekujemy ci Europo za podatek VAT!

    Przypomnę ówczesne (znaczy z roku wprowadzenia VAT w miejsce
    obrotowego) określenie ówczesnego ministra finansów:
    SUKCES BUDŻETOWY

    VAT pewne zalety ma, ale jego WYSOKOŚĆ już nie.

    > Za szpiegofon od samego Google.

    Biorąc pod uwagę zupełny "przeciętny" brak zauważania tracingu
    zapewnianego przez telefon i karty bankomatowe, w sumie
    mało dziwne :>

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-01-13 22:57:21
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2014-01-13 17:33, mr misio pisze:
> [...]
    > po nizszej, zapewne kolo 250 USD.
    >
    > Czyli marza za zabawke to jakies drugie tyle, ok. 700 zl.

    A teraz pomyśl ile zarabia dealer samochodowy, ile tam wynosi jego
    marża, to są dopiero zdziercy, powinni góra max 5zł brać

  • 6. Data: 2014-01-13 23:13:03
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik xantiros napisał:

    ebiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    > A teraz pomyśl ile zarabia dealer samochodowy, ile tam wynosi jego
    > marża, to są dopiero zdziercy, powinni góra max 5zł brać

    A tobie co?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 7. Data: 2014-01-14 01:46:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >złotych."
    >http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Google-Nexus-5-
    debiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    Ostroznie, w USA o podatku od sprzedazy dowiesz sie przy kasie. Taki
    zwyczaj, ceny podane netto.

    Co prawda podatek niski, a czesto udaje sie uniknac.

> [...]
    >ale po nizszej, zapewne kolo 250 USD.
    >Czyli marza za zabawke to jakies drugie tyle, ok. 700 zl.
    >Za szpiegofon od samego Google. Niezle.....

    Akurat u nas to moze byc marza Google Polska czy innego importera.

    J.

  • 8. Data: 2014-01-14 07:19:07
    Od: xantiros <x...@y...com>

    W dniu 2014-01-13 23:13, mr misio pisze:

    ebiutuje-w-Polsce,wid,16316078,wiadomosc.html

    > A tobie co?

    Rozbawiło mnie twoje jęczenie ile kto marży sobie nakłada.

  • 9. Data: 2014-01-14 08:35:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mr misio napisa?(a):

    > Dziekujemy ci Europo za podatek VAT!
    >
    > Choć 1100 + VAT to niecale 1400 zł.
    >
    > Czyli...
    >
    > No ja rozumiem, ze sklepy nie kupuja po cenie detalicznej 350 USD, ale
    > po nizszej, zapewne kolo 250 USD.

    To wejdz sobie na ebaya i spróbuj kupić za te 399 usd w USA... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 10. Data: 2014-01-14 09:54:48
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik xantiros napisał:

    > Rozbawiło mnie twoje jęczenie ile kto marży sobie nakłada.

    A dlaczego Cie to rozbawilo?

    Mnie to nie bawi - mnie to zaskakuje.

    Bogaci amerykanie maja telefon w detalu o polowe taniej niz my.

    A przeciez amerykanscy sprzedawcy tez zarabiaja na marzy!

    Gdyby mieli w usa marze taka jak u nas to znaczyloby, ze
    hurtownik/producent doplaca kazdemu, kto wezmie od niego karton nexusow.

    No i okaze sie, ze w PL wszystkie nexusy zeszly na pniu.

    Wszystkie tysiac ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg