  • 21. Data: 2013-07-21 17:28:00
    Temat: Re: Nexus 4 - łącznie tylko i wylacznie przez wifi
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-07-21 10:38, Trybun pisze:

    > Dziwne, jesteś pewny? Na ogół MMSy chodzą po danych pakietowych a nie po
    > gsm..

    Ma racje. Na większości słuchawek z androidami mmsy działają z wyłączoną
    transmisją danych. Sprawdziłem przed chwilą. Fakt, że chodzą po danych
    pakietowych ale zawsze operator udostępnia przecież inny apn niż dla
    internetu - dlatego wysyłane/odbierane mmsy nie są dodatkowo płatne za
    transfer (zazwyczaj występuje jednorazowa opłata za zdarzenie) i
    działają z WYŁĄCZONĄ transmisją danych.

  • 22. Data: 2013-07-22 07:54:34
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21-07-2013 17:28, Klebespachtel pisze:

> [...]
    > internetu - dlatego wysyłane/odbierane mmsy nie są dodatkowo płatne za
    > transfer (zazwyczaj występuje jednorazowa opłata za zdarzenie) i

    otoz to.

  • 23. Data: 2013-07-22 15:45:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w
    >hipotetycznie - z bardzo silnym naciskiem na to słowo - jeżeli MMS
    >jest
    >tylko tekstowy, to inteligentny telefon mógłby go próbować wysłać
    >jako SMS,

    Moze i moglby, ale k*, nie po to wybieram MMS, zeby mi wychodzil SMS
    :-)

    No dobra, 100% gospodyn z Gdanska jest zadowolonych z takiej opcji,
    dla pana jednego nie bedziemy zmieniac.

    >co oczywiście idzie po kanale sygnalizacyjnym GSM.

    Ale w SMS juz dwie opcje do wyboru, mozna po GPRS.

    J.

  • 24. Data: 2013-07-22 17:39:50
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-07-19 13:23, NEMO pisze:
    > Jak zrobic zeby telefon łączył sie tylko i wylacznie przez wifi ???
    > Bo tak caly czas zjada mi kase z konta
    > Telefon to nexus.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu
    rvefish.widgets.apnonoff

    --
    @foe_pl

  • 25. Data: 2013-07-27 19:24:30
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-21 17:28, Klebespachtel pisze:

> [...]
    > płatne za transfer (zazwyczaj występuje jednorazowa opłata za
    > zdarzenie) i działają z WYŁĄCZONĄ transmisją danych.

    Konkretnie co sprawdziłeś? Gdy wyłączysz "przesył danych" to także
    odcinasz net także MMSów. Tylko w jakiś sposób sam Android jest w
    stanie się połączyć z netem i tym samym pożerać środki z konta.

  • 26. Data: 2013-07-27 19:24:40
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-21 16:35, Tomek pisze:

    > Ostatnio też szukałem jakiegoś samsunga dla kolegi, w którym do
    > wysyłania/odbierania MMSów nie byłoby konieczne włączanie danych
    > pakietowych tak jak to jest w np w nokiach na symbianie. No i nie
    > znalazłem.

    No bo (chyba) nie ma czegoś takiego.

  • 27. Data: 2013-07-27 19:24:55
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-07-22 17:39, the_foe pisze:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cu
    rvefish.widgets.apnonoff

    Żadna z tych aplikacji nie zadziała z nowszym Andkiem.

  • 28. Data: 2013-08-04 15:27:43
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-07-27 19:24, Trybun pisze:

    rvefish.widgets.apnonoff

    > Żadna z tych aplikacji nie zadziała z nowszym Andkiem.

    na 4.0.3 działa na 100%. Wyzej powinna, ale nie testowałem.

    --
    @foe_pl