  • 1. Data: 2013-07-19 13:23:17
    Temat: Nexus 4 - łącznie tylko i wylacznie przez wifi
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    Jak zrobic zeby telefon łączył sie tylko i wylacznie przez wifi ???
    Bo tak caly czas zjada mi kase z konta
    Telefon to nexus.

  • 2. Data: 2013-07-19 14:18:08
    Temat: Re: Nexus 4 - łącznie tylko i wylacznie przez wifi
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-19 13:23, *NEMO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Jak zrobic zeby telefon łączył sie tylko i wylacznie przez wifi ???
    > Bo tak caly czas zjada mi kase z konta
    > Telefon to nexus.

    Jak w każdym telefonie z Androidem 4.x
    Ustawienia -> użycie danych -> dane mobilne -> wyłączyć
    Tylko po co Ci smartfon bez włączonego transferu?
    Mi wystarcza pakiet 300 MB (właśnie w Nexusie 4). Wystarcza to za dużo
    powiedziane - zużywam (przez GSM) około 60-70 MB miesięcznie przy
    okazyjnym, ale bez samoograniczania, korzystaniu poza siecią WiFi.
    Transfer włączony non stop.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2013-07-19 15:03:02
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-19 14:18, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > powiedziane - zużywam (przez GSM) około 60-70 MB miesięcznie przy
    > okazyjnym, ale bez samoograniczania, korzystaniu poza siecią WiFi.

    a jak zamowie taki pakiet to automatycznie bedzie z niego pobierał
    pieniadze ??
    I jeszcze jedna sprawa czy to prawda zeby otrzymywac mms w nexusie jest
    wymagane wlaczone przesylanie danych??

  • 4. Data: 2013-07-19 15:11:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-19 15:03, *NEMO* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > a jak zamowie taki pakiet to automatycznie bedzie z niego pobierał
    > pieniadze ??

    Hmmm - ja płace 9 zł miesięcznie za pakiet a po 300 MB (nie sprawdzone
    jeszcze) jest lejek.

    > I jeszcze jedna sprawa czy to prawda zeby otrzymywac mms w nexusie jest
    > wymagane wlaczone przesylanie danych??

    Na 99.99% tak.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 5. Data: 2013-07-19 15:18:17
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    OK dzięki

  • 6. Data: 2013-07-19 15:29:01
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-19 13:23, NEMO pisze:
    > Jak zrobic zeby telefon łączył sie tylko i wylacznie przez wifi ???
    > Bo tak caly czas zjada mi kase z konta
    > Telefon to nexus.

    Wpisz błędny APN operatora, ważne, - nie usuwaj z telefonu tylko tylko
    zmień nazwę i apn, ot choćby dodając liczbę 1 na początku nazwy. Sporo
    się namęczyłem żeby pod tym względem ucywilizować swój telefon. Dzisiaj
    nie znika mi w sposób niekontrolowany ani grosz..

  • 7. Data: 2013-07-19 18:42:45
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-19 15:29, Trybun pisze:

> [...]
    > się namęczyłem żeby pod tym względem ucywilizować swój telefon. Dzisiaj
    > nie znika mi w sposób niekontrolowany ani grosz..

    A mozesz wytłumaczyc gdzie to zmienic??? Bo mam typ APN - MMS, protokół
    IP4 Bo kasa ucieka :)) A zamowiłem sobie pakiet 350 mb ... i pytanie do
    poprzednika czy ustawiałes cos zeby pobierało Ci z tego pakietu ??

  • 8. Data: 2013-07-19 19:32:05
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-19 18:42, NEMO pisze:

> [...]
    > protokół IP4 Bo kasa ucieka :)) A zamowiłem sobie pakiet 350 mb ... i
    > pytanie do poprzednika czy ustawiałes cos zeby pobierało Ci z tego

    Ustawienia sieci->punkty dostępowe-> ustawienia APN. Oczywiście w Twoim
    aparacie może to inaczej się nazywać. Ale w tych rejonach szukaj. MMS
    zostawiasz w spokoju, jeżeli z tej funkcji korzystasz. Przesył danych
    włączony.

  • 9. Data: 2013-07-20 09:05:33
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    Wszedłem w ustawienia sieci komorkowej
    i tam mam punkty dostepowe:
    t-mobile.pl:
    nazwa:
    t-mobile.pl
    APN:
    internet
    proxy:
    nie ustawiono
    port:
    nie ustawiono
    nazwa uzytkownika
    nie ustawiono:
    haslo
    nie ustawiono
    serwer"
    nie ustawiono
    mmsc:
    nie ustawiono
    port mms"
    nie ustawiono:
    mcc:
    266
    mnc:
    02
    typ uwierzytelnienia:
    nie ustawiono
    typ apn
    default, supl
    protokół apn:
    IPcv4
    protokoł apn podczas roamingu
    IPv4
    Wlacz wylacz APN
    APN wlaczona ( ta funkcja nie dostepna )
    nosnik
    nie okreslono

    Dodalem cyfre 1 w:
    Nazwa
    1t-mobile.pl
    APN
    1internet
    TYP APN
    1default,supl

    Wlacz przesyłanie danych jest aktywne
    Czy dobrze zrobiłem ???

    To dzis rano zrobiłem ( dodałem te 1 ) wczoraj kupiłem sobie pakiet 350
    mb, a dzisiaj rano patrze i zjadło mi z konta 3 zł ...wiec nie wiem jak
    z tym jest ....myslalem ze bedzie pobierac z tych 350 mb
    Prosze o rady

  • 10. Data: 2013-07-20 09:16:47
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "NEMO" napisał:

    > wczoraj kupiłem sobie pakiet 350 mb,
    > a dzisiaj rano patrze i zjadło mi z konta 3 zł

    Zeżarło jeszcze wczoraj, czy już dzisiaj rano?
    Bo taki zakupiony pakiet chyba nie jest aktywny od razu, u mnie np.
    aktywacja następuje po północy. Co jest napisane w regulaminie, który - jak
    mniemam - przeczytałeś przynajmniej pobieżnie?

    JoteR