  • 1. Data: 2013-07-18 12:47:27
    Temat: Lumia 620 i sygnalizacja połączeń nieodebranych diodą lampy błyskowej
    Od: Nix <v...@w...pl>

    Witam

    Mam od kilku dni Lumnię 620 z Windows Phone, ogólnie telefonik jest OK,
    ale strasznie mnie wkurza brak diody LED do sygnalizacji połączeń
    nieodebranych, kiedy fon leży sobie... wprawdzie trzeba nacisnąć tylko
    przycisk blokady żeby zobaczyć ewentualne połączenia, ale trzeba się
    odrywać od pracy...

    Gdzieś słyszałem że jest aplikacja która "mruga" diodą LED ( jedyną
    diodą w tym fonie) lampy błyskowej, przy nieodebranym połączeniu ale nie
    mogę jej namierzyć...

    Pomożecie ?

    pzdr! Nix

  • 2. Data: 2013-07-18 22:37:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nix" <v...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > tym fonie) lampy błyskowej, przy nieodebranym połączeniu ale nie mogę jej

    nic nie znalazlem, na zywo widzialem to tylko w iphonach

  • 3. Data: 2013-07-19 10:12:03
    Od: Nix <v...@w...pl>

    W dniu 2013-07-18 22:37, m4rkiz pisze:
    > "Nix" <v...@w...pl> wrote in message
    >

    > nic nie znalazlem, na zywo widzialem to tylko w iphonach

    Też szukałem i nic nie znalazłem, są apki ale na androida...
    Są też inne apki, które co kilka sekund na krótko uruchamiają wibrator,
    ale takiej też nie znalazłem...

    pzdr! NIx