  • 11. Data: 2013-07-20 09:31:30
    Temat: Re: Nexus 4 - łącznie tylko i wylacznie przez wifi
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-20 09:16, JoteR pisze:

    > Zeżarło jeszcze wczoraj, czy już dzisiaj rano?
    > Bo taki zakupiony pakiet chyba nie jest aktywny od razu, u mnie np.
    > aktywacja następuje po północy. Co jest napisane w regulaminie, który -
    > jak mniemam - przeczytałeś przynajmniej pobieżnie?
    >
    > JoteR

    Teraz wszedłem na neta ( mam ustawione wi-fi ) a z konta ubyło 1 zł....

  • 12. Data: 2013-07-20 09:46:52
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "NEMO" napisał:

    > Teraz wszedłem na neta ( mam ustawione wi-fi ) a z konta ubyło 1 zł....

    Ale sprawdziłeś, że ten pakiet już jest aktywny? Bo, jak opiewa regulamin:
    "Usługa będzie udostępniona w ciągu 24 godzin od momentu, gdy Operator
    otrzymał dyspozycję Aktywacji Usługi". Kontaktowałeś się z BOA?

    JoteR

  • 13. Data: 2013-07-20 10:04:05
    Od: NEMO <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-20 09:46, JoteR pisze:

> [...]
    > regulamin: "Usługa będzie udostępniona w ciągu 24 godzin od momentu, gdy
    > Operator otrzymał dyspozycję Aktywacji Usługi". Kontaktowałeś się z BOA?

    Przyszedł mi sms
    internet w telefonie jest juz aktywny

  • 14. Data: 2013-07-20 12:18:58
    Od: K <...@...c>

    W dniu 19-07-2013 15:11, Mirek Ptak pisze:

    > Na 99.99% tak.
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    a to akurat zalezy od samego androida i w xperiach, nie trzeba miec
    wlaczonej transmisji zeby wyslac/otrzymac mmsa.

  • 15. Data: 2013-07-21 10:37:11
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-20 09:05, NEMO pisze:

> [...]
    > nie okreslono
    >
    > Dodalem cyfre 1 w:
    > Nazwa
    > 1t-mobile.pl
    > APN
    > 1internet
    > TYP APN
    > 1default,supl
    >
    > Wlacz przesyłanie danych jest aktywne
    > Czy dobrze zrobiłem ???
    >
    > To dzis rano zrobiłem ( dodałem te 1 ) wczoraj kupiłem sobie pakiet
    > 350 mb, a dzisiaj rano patrze i zjadło mi z konta 3 zł ...wiec nie
    > wiem jak z tym jest ....myslalem ze bedzie pobierac z tych 350 mb

    U mnie obecne ustawienia wyglądają tak jak u Ciebie, i transfer netowy
    jest tylko po przez wi-fi i drugą kartę - Aero2. Z konta Orange
    pieniądze idą tylko gdy wysyłam MMSy. Wcześniej mimo tego że miałem
    transfer netowy przypisany tylko na kartę nr1 (Aero2) i APN Orange
    całkowicie usunięty to i tak co dziennie znikało z konta Orange około 2
    zł. Teraz, po takim ustawieniu problem nie istnieje.
    Praktycznie nic nic Ci nie mogę doradzić ponad to co już napisałem,
    jedno że inny telefon, inna sieć, a dodatkowo ten pakiet danych który
    masz na koncie, który jeszcze bardziej komplikuje sprawę...

  • 16. Data: 2013-07-21 10:38:25
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-20 12:18, K pisze:

    > a to akurat zalezy od samego androida i w xperiach, nie trzeba miec
    > wlaczonej transmisji zeby wyslac/otrzymac mmsa.

    Dziwne, jesteś pewny? Na ogół MMSy chodzą po danych pakietowych a nie po
    gsm..

  • 17. Data: 2013-07-21 10:58:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Jul 2013 10:38:25 +0200, Trybun napisał(a):

    > Dziwne, jesteś pewny? Na ogół MMSy chodzą po danych pakietowych a nie po
    > gsm..

    "Na ogół ludzie potrzebują tlenu do oddychania"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2013-07-21 11:17:31
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-21 10:58, Waldek Godel pisze:

    > "Na ogół ludzie potrzebują tlenu do oddychania"

    Na ogół nie tylko ludzie... A tak na temat - co sądzisz o tym
    nadprzyrodzonym darze telefonów Xperia do wysyłania MMS poprzez gsm? W
    bez systemowym Samsungu Monte jest do wyboru jak chce wysyłać SMSy,
    poprzez gsm, czy gprs, ale tylko smsy, mmsy tylko poprzez dane pakietowe.

  • 19. Data: 2013-07-21 12:36:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 21 Jul 2013 11:17:31 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > bez systemowym Samsungu Monte jest do wyboru jak chce wysyłać SMSy,
    > poprzez gsm, czy gprs, ale tylko smsy, mmsy tylko poprzez dane pakietowe.

    hipotetycznie - z bardzo silnym naciskiem na to słowo - jeżeli MMS jest
    tylko tekstowy, to inteligentny telefon mógłby go próbować wysłać jako SMS,
    co oczywiście idzie po kanale sygnalizacyjnym GSM.
    Jeżeli tam były załączniki, czyli fotki/dźwięki/animacje - to NFW

  • 20. Data: 2013-07-21 16:35:17
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

> [...]
    > do wysyłania MMS poprzez gsm? W bez systemowym Samsungu Monte jest do
    > wyboru jak chce wysyłać SMSy, poprzez gsm, czy gprs, ale tylko smsy, mmsy

    Ostatnio też szukałem jakiegoś samsunga dla kolegi, w którym do
    wysyłania/odbierania MMSów nie byłoby konieczne włączanie danych pakietowych
    tak jak to jest w np w nokiach na symbianie. No i nie znalazłem.