  • Data: 2013-07-21 10:37:11
    Temat: Re: Nexus 4 - łącznie tylko i wylacznie przez wifi
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-20 09:05, NEMO pisze:

    > nie ustawiono
    > typ apn
    > default, supl
    > protokół apn:
    > IPcv4
    > protokoł apn podczas roamingu
    > IPv4
    > Wlacz wylacz APN
    > APN wlaczona ( ta funkcja nie dostepna )
    > nosnik
    > nie okreslono
    >
    > Dodalem cyfre 1 w:
    > Nazwa
    > 1t-mobile.pl
    > APN
> [...]

    U mnie obecne ustawienia wyglądają tak jak u Ciebie, i transfer netowy
    jest tylko po przez wi-fi i drugą kartę - Aero2. Z konta Orange
    pieniądze idą tylko gdy wysyłam MMSy. Wcześniej mimo tego że miałem
    transfer netowy przypisany tylko na kartę nr1 (Aero2) i APN Orange
    całkowicie usunięty to i tak co dziennie znikało z konta Orange około 2
    zł. Teraz, po takim ustawieniu problem nie istnieje.
    Praktycznie nic nic Ci nie mogę doradzić ponad to co już napisałem,
    jedno że inny telefon, inna sieć, a dodatkowo ten pakiet danych który
    masz na koncie, który jeszcze bardziej komplikuje sprawę...