  • Data: 2010-04-14 13:45:59
    Temat: Re: Nexen N6000 to dobre opony?
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Darek." <n...@g...pl> wrote in message
    news:hq46u3$2dd$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kkk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...

    > A niby dlaczego tak sadzisz?
    > Skoro z przodu nie wloze mniejszej felgi niz 17 cali
    > bo seryjna tarcza ma 324mm.
    > Ale Ty wiesz przeciez najlepiej...
    >
    > Co do dołożenia 30zł - kupowałem Nexeny po 280zł sztuke,
    > znajdz mi proszę "normalną" oponę za kwotę 310zł.

    Widzisz - tu jest wlasnie pies pogrzebany. Jesli cos jest znaczaco tansze od
    wszystkich przecietnych produktow konkurencji, znaczy ze jest do dupy. Nie
    wazne, czy to chinska podrobka iphona na allegro, czy opony do samochodu.

    Nie bierz tego osobiscie, ale moze pomysl nad jakims mniejszym samochodem,
    skoro dodatkowe 400zl na opony raz jakis czas cie przerasta..

    Pozdrawiam
    Kamil