  • Data: 2007-02-21 20:37:39
    Temat: Re: Netia zbuduje sieć 10G Metro Ethernet
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    > gdzie to rozbudowuje ? W warszawce ?
    A nie wiem ;) Baby na targu tak gadaja.
    > Tak się złożyło, że swego czasu fTP miała jakieś nadwyżki kasy i
    > zainwestowała u mnie w miasteczku w ONU stojace max kilkaset metrów od
    > klientów, co i tak nie przeszkadzało w:
    No przy braku konkurencji i blokowaniu dostepu do ostatniej mili to sie
    absolutnie nie dziwie fTP ze tak robila. Teraz troche sie warunki jednak
    zmienily. Raz ze musza udostepniac BSA a dwa ze miedz juz jest
    przestarzala na to co jest teraz trendi, dzezi i cul. Czyli VoDy, Voipy,
    duzo internetu i IPTV, wiec zaczynaja powoli rozbudowywac siec FO.
    Pozdrawiam
    Marek