  • 21. Data: 2007-02-21 19:35:18
    Temat: Re: Netia zbuduje sieć 10G Metro Ethernet
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > taka technologia, cos za coś :-) Ale za to możliwość ogromne :-)

    > 802.1w/s - czas przełączenia na alternatywną droge < 2s, praktycznie
    > nie zauważalne dla użytkownika.

    umiesz podmieniac softwareowo switch do ktorego wpiales klienta ?
    bo tych zawsze jest najwiecej i z nimi jest najwiecej problemow
    od najprostszych typu brak zasilania, kradziez, zawieszenie sie od skoku napiecia
    nie wspominam juz o kosztach w przypadku ambitnej proby posiadania switchow
    zarzadzalnych

    czemu firmy mysla nad wprowadzeniem uslugi fiber to home, a omineli ethernet to
    home ?

    --
    Mateo

  • 22. Data: 2007-02-21 19:37:01
    Temat: Re: Netia zbuduje sieae 10G Metro Ethernet
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Oczywiście, że się nadaje.

    to czemu nikt takowych nie buduje ?

    --
    Mateo

  • 23. Data: 2007-02-21 20:33:15
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Mateo napisał(a):

    > to czemu nikt takowych nie buduje ?

    bo nie potrafią ? :) w Polsce jakoś się buduje ;)

  • 24. Data: 2007-02-21 20:33:58
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com>

    > to czemu nikt takowych nie buduje ?
    Bo na razie troche drogo wychodzi. Ale przyklad e-wro i 3playa pokazuje
    ze sie da.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 25. Data: 2007-02-21 20:37:39
    Od: Marek Janik <z...@-...spam-.gmail.com>

    > gdzie to rozbudowuje ? W warszawce ?
    A nie wiem ;) Baby na targu tak gadaja.
    > Tak się złożyło, że swego czasu fTP miała jakieś nadwyżki kasy i
    > zainwestowała u mnie w miasteczku w ONU stojace max kilkaset metrów od
    > klientów, co i tak nie przeszkadzało w:
    No przy braku konkurencji i blokowaniu dostepu do ostatniej mili to sie
    absolutnie nie dziwie fTP ze tak robila. Teraz troche sie warunki jednak
    zmienily. Raz ze musza udostepniac BSA a dwa ze miedz juz jest
    przestarzala na to co jest teraz trendi, dzezi i cul. Czyli VoDy, Voipy,
    duzo internetu i IPTV, wiec zaczynaja powoli rozbudowywac siec FO.
    Pozdrawiam
    Marek

  • 26. Data: 2007-02-21 20:46:44
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 21 Feb 2007 20:37:01 +0100, Mateo wrote:

    > to czemu nikt takowych nie buduje ?

    może dlatego że przyrost liczby abonentów korzystających z usług o
    charakterze powszechnym w rozumieniu Prawa Telekomunikacyjnego jest raczej
    ujemny :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 27. Data: 2007-02-21 20:48:00
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <eri6h1$auq$1@srv.cyf-kr.edu.pl> Mateo napisał(a):

    > umiesz podmieniac softwareowo switch do ktorego wpiales klienta ?

    wiesz takie switche się prawie nie psują, a wierz znam sieci gdzie takich
    switchy jest w sumie ponad > 400 i na przestrzeni kilku lat pamiętam raptem
    kilka takich przypadków.

> [...]
    > nie wspominam juz o kosztach w przypadku ambitnej proby posiadania switchow

    wszystko jest kwestią odpowiedniego zaprojektowania sieci i modelu sprzedaży
    usług.

    > czemu firmy mysla nad wprowadzeniem uslugi fiber to home, a omineli ethernet to
    > home ?

    a na tym FTH to myślisz, że co będzie biegać ATM ? ;)

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 28. Data: 2007-02-21 23:06:13
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 21 Feb 2007 20:48:00 +0000 (UTC) I had a dream that Tomasz Paszkowski
    <s...@g...com> wrote:
    >a na tym FTH to myślisz, że co będzie biegać ATM ? ;)

    Daj spokój, to kolejny z tych mylących PGP z BGP i ISP z SIP :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 29. Data: 2007-02-22 10:24:07
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Grzegorz Janoszka napisał(a):

    > Daj spokój, to kolejny z tych mylących PGP z BGP i ISP z SIP :)

    tak grzesiu, masz oczywiscie racje - jak zawsze

    --
    Mateo

  • 30. Data: 2007-02-22 10:24:26
    Od: Mateo <m...@i...pl>

> [...]
    > usług.
    >
    > a na tym FTH to myślisz, że co będzie biegać ATM ? ;)

    bardziej chodzilo mi o polaczenia de facto punkt-punkt

    --
    Mateo