  • 11. Data: 2007-02-21 10:03:41
    Temat: Re: Netia zbuduje sieć 10G Metro Ethernet
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 21 Feb 2007 10:56:58 +0100, Mateo wrote:

    > ethernet nie za bardzo nadaje sie do dostarczania uslug powszechnych

    ethernet może nie, ale dwa wolne kabelki w niegigabitowej skrętce to już
    owszem :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 12. Data: 2007-02-21 10:04:40
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <erh58g$e6g$2@nemesis.news.tpi.pl> Mateo napisał(a):

    > ethernet nie za bardzo nadaje sie do dostarczania uslug powszechnych

    A czegu mu brakuje ? Bo do dostarczania TVoIP,VoIP + Internet jest akurat.

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 13. Data: 2007-02-21 10:07:22
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > A czegu mu brakuje ? Bo do dostarczania TVoIP,VoIP + Internet jest akurat.

    niezaleznosci
    zakladajac ze pokrywasz male miasto + 10 000 abonentow
    ile masz urzadzen i ile wynosi najdluzsza trasa miedzy wezlem a klientem
    ? (liczona w switchach)

    --
    Mateo

  • 14. Data: 2007-02-21 10:55:23
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Mateo napisał(a):

    > niezaleznosci
    > zakladajac ze pokrywasz male miasto + 10 000 abonentow
    > ile masz urzadzen i ile wynosi najdluzsza trasa miedzy wezlem a klientem
    > ? (liczona w switchach)

    maks 4 urządzenia (zakładając małe miasto i bloki do 4 pięter)

  • 15. Data: 2007-02-21 12:09:43
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <erh5s0$gde$1@nemesis.news.tpi.pl> Mateo napisał(a):

    > niezaleznosci
    > zakladajac ze pokrywasz male miasto + 10 000 abonentow
    > ile masz urzadzen i ile wynosi najdluzsza trasa miedzy wezlem a klientem
    > ? (liczona w switchach)

    ringi swiatlowodowe buduje sie zazwyczaj po 7 switchy, zatem zazwyczaj masz
    do 3-4 switchy po drodze. A odleglosci w km nie graja roli bo na swiatlowodach
    jednomodowych mozesz ge puscic nawet na 120km (standardowe gbici oferuja 10km).

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 16. Data: 2007-02-21 12:52:12
    Od: Mateo <m...@i...pl>

> [...]
    > jednomodowych mozesz ge puscic nawet na 120km (standardowe gbici oferuja 10km).

    to dopiero pol-odpowiedz

    --
    Mateo

  • 17. Data: 2007-02-21 13:19:41
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <erhfb2$1n4$1@atlantis.news.tpi.pl> Mateo napisał(a):

    > to dopiero pol-odpowiedz
    ???? Czego ci brakuje ?

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 18. Data: 2007-02-21 13:21:36
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > ???? Czego ci brakuje ?

    policz sobie ilosc switchow, ilosc przylaczy pradowych dla calosci
    oraz sredni czas miedzy awariami switcha

    --
    Mateo

  • 19. Data: 2007-02-21 18:00:14
    Od: Tomasz Paszkowski <s...@g...com>

    W artykule <erhh25$9a9$1@atlantis.news.tpi.pl> Mateo napisał(a):

    > policz sobie ilosc switchow, ilosc przylaczy pradowych dla calosci

    taka technologia, cos za coś :-) Ale za to możliwość ogromne :-)

    > oraz sredni czas miedzy awariami switcha

    802.1w/s - czas przełączenia na alternatywną droge < 2s, praktycznie
    nie zauważalne dla użytkownika.

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 20. Data: 2007-02-21 19:29:22
    Temat: Re: Netia zbuduje sieae 10G Metro Ethernet
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 21 Feb 2007 10:56:58 +0100 I had a dream that Mateo <m...@i...pl> wrote:
    >ethernet nie za bardzo nadaje sie do dostarczania uslug powszechnych

    Oczywiście, że się nadaje.

    --
    Grzegorz Janoszka