  • 61. Data: 2009-04-22 15:37:54
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Wednesday, April 22, 2009, 2:26:12 PM, you wrote:

    [...]

    > postaw se router, ktory to wszystko robi a przy okazji je mniej prądu

    Serwerem plików raczej nie będzie... Ale jest w planach - już to
    pisałem w tym wątku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 62. Data: 2009-04-22 17:23:33
    Od: wysoki piedestał euforii <h...@g...com>

    Był 22 kwiecień (środa) gdy o godz. 17:37 na grupie
    _pl.internet.polip_ *RoMan Mandziejewicz* ośmielił(a) się napisać:

    czemu nie?
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=router+z+dyskiem
    +twardym&btnG=Szukaj&lr=
    --
    wysoki piedestał euforii

  • 63. Data: 2009-04-22 18:06:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wysoki,

    Wednesday, April 22, 2009, 7:23:33 PM, you wrote:

    > czemu nie?
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&q=router+z+dyskiem
    +twardym&btnG=Szukaj&lr=

    Ale mowa było o tanim rozwiązaniu... I skończmy proszę to NTG, bo
    zaraz zaczną nas tu krakersami karmić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 64. Data: 2009-04-22 18:14:55
    Od: "Mateo" <m...@n...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ty chyba na żołdzie Netii jesteś, że Ci tak ten temat uwiera i
    > przeszkadza.

    Smieszy jeno.
    Dziwactwa sa zwykle niekompatybilne z mainstreamem ale to nie problem
    polskiego internetu.

    Mateo.

  • 65. Data: 2009-04-22 20:07:01
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelnoœci?
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 22 Apr 2009 14:26:12 +0200, Tomasz Kruk CZARNET
    <f...@g...com> wrote:

    > postaw se router, ktory to wszystko robi a przy okazji je mniej prądu

    Co prawda to nie jest za bardzo ta grupa, ale przyzwoity sprzęt
    biurowy (poleasingowy) w małej obudowie, z CF-em na pokładzie,
    potrafi wziąć ~20-30W.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    zmien kreseczkę na kropeczkę: http://forum-subaru.pl

  • 66. Data: 2009-04-23 21:25:12
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    >
    > Nie jest to problem natury technicznej - wieżę z antenami Netii widzę
    > przez okno. Problem jest natury ludzkiej - totalnej impotencji
    > pracowników Netii. W umowie znów jest jakiś błąd :(
    >
    > A gdzie szczyt bezczelności, zapytacie? Ano w tym, że dzisiaj po
    > południu naganiaczka Netii zadzwoniła na numer domowy (w TPSA)
    > proponując mi... dostęp do Internetu. Ręce opadają.
    >
    > Spodziewając się dość szybkiego załatwienia sprawy zrezygnowałem z DSL
    > TP i od 29 marca wiszę na GPRS/EDGE/UMTS płacąc horrendalne stawki za
    > MB. Ciekaw jestem, ile jeszcze spamerów Netii do mnie zadzwoni z

    ok to może zakonczmy temat powiedz czy sie udało czy N ciepodłaczyła (
    bo chyba to było celem)

    i zamknijmy temat

  • 67. Data: 2009-04-24 09:37:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello shefenez,

    [...]

    > ok to może zakonczmy temat powiedz czy sie udało czy N ciepodłaczyła (
    > bo chyba to było celem)

    Przecież już odpowiedziałem (22.04 12:24)...

    > i zamknijmy temat

    i zamknąłem temat. Nie moja wina, że co chwilę ktoś go odgrzewa.

    Jako drobne uzupełnienie - niecałe 3 doby i już 3 awarie - zerwane
    połączenia z "nieznanym błędem".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 68. Data: 2009-04-24 17:36:00
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:
> [...]
    >
    > i zamknąłem temat. Nie moja wina, że co chwilę ktoś go odgrzewa.
    >
    > Jako drobne uzupełnienie - niecałe 3 doby i już 3 awarie - zerwane

    Ale to wina operatora ? czy Twój system czyni takie cuda ? moze
    faktycznie trzeba w routerek zainwestowac , nie oczekuj od windowsa
    stabilnej pracy z długim uptime

  • 69. Data: 2009-04-24 18:36:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello shefenez,

    [...]

    > Ale to wina operatora ?

    Tak. Tłumaczą się "masową awarią". Co jakiś czas zrywa całkowicie
    połączenie.

    > czy Twój system czyni takie cuda ? moze faktycznie trzeba w routerek
    > zainwestowac , nie oczekuj od windowsa stabilnej pracy z długim
    > uptime

    Co - Twoim zdaniem - oznacza napis "długi uptime"? Bo pod Windows98SE
    w dawnych czasach miałem uptime rzędu miesiąca.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 70. Data: 2009-04-25 04:11:58
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 24 Apr 2009 20:36:13 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >Co - Twoim zdaniem - oznacza napis "długi uptime"? Bo pod Windows98SE
    >w dawnych czasach miałem uptime rzędu miesiąca.

    to nie jest długi optime w rozumieniu systemu pod router