  • 31. Data: 2009-04-16 21:42:29
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelno?ci?
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    Tomasz Kruk CZARNET pisze:

    > ...i wtedy sprawa w magiczny sposób się rozwiąże...
    >
    > ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
    > zwiększenie prędkości DSLa.
    > chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
    > czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
    > jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
    > da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad
    >
    > na to ja, żeby pocałowali mnie w nos, ide do konkurencji, bo o ile
    > papiurki muszą być w porządku,o tyle takie sprawy jak zwiększenie
    > prędkości załatwia się na telefon

    tobie to zawsze pod górke było

  • 32. Data: 2009-04-16 23:32:35
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Piotr KUCHARSKI pisze:
    /.../
    > Chłyt marketingowy.
    >
    > Ale sami sobie w stopę strzelają, bo klient w końcu ucieknie
    > i będzie siał niezadowolenie po znajomych.

    Hm. Nie ma jednych "onych" tylko każdy jest sam - osobny.

  • 33. Data: 2009-04-16 23:33:23
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Bo jedyne, co mogą zrobić, to Ci obiecać zainteresowanie sprawą. Poza
    > tym mogą wprowadzić informację do "Systemu", a co dalej się z nią będzie
    > działo, tego nikt nie wie.
    > Poza tym muszą zakończyć rozmowę w określonym czasie, bo inaczej po
    > premii...

    Też trafne spostrzeżenia, oddające istotę problemu.

  • 34. Data: 2009-04-17 04:59:54
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Thu, 16 Apr 2009 23:42:29 +0200, shefenez

    >tobie to zawsze pod górke było

    bo mam sieć i nie moge pozwolić sobie na to, że sieć mi zamula z
    powodu biurokracji u operatora, od którego kupuje łacze, a nie jestem
    wróżka żeby przewidywać wzrost ruchu, zaś na kupowanie nadmiarowego
    pasma u takiego operatora jak &TP też sobie pozowolić nie mogę, ze
    względu na ceny (kalkulowane tak, żeby nie opłacało się tego uczciwie
    odsprzedawać)

  • 35. Data: 2009-04-17 05:04:19
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>

    On Fri, 17 Apr 2009 01:32:35 +0200, Smok Eustachy
    <s...@s...prv.pl> wrote:

    >Hm. Nie ma jednych "onych" tylko każdy jest sam - osobny.

    klientowi się wydaje, że on jest kimś szczególnie istotnym dla
    operatora, a tymczasem to tylko statystytki, zwłaszcza jak jest
    klientem za kilkadziesiąt PLNów...

  • 36. Data: 2009-04-17 07:23:15
    Od: Tomasz Lemiech <s...@s...waw.spamy-won.pl>

    Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
    > da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad

    Taka uroda tej "przestarzałej technologii", jak sam to kiedyś nazwałeś
    :) Wolałbyś, żeby Ci zrobili tak jak robią z Neostradą? Tzn. mówisz
    "chcę 6 Mbps", handlarz mówi "ależ proszę", podłączają, a modem na to,
    że jest mu bardzo przykro, ale on nie jest w stanie zsynchronizować się
    na tę prędkość na tym drucie. I w efekcie przez jakiś czas nie masz
    ani większej prędkości ani mniejszej, bo po prostu nic nie działa.

    --
    Tomasz Lemiech
    RLU#189399

  • 37. Data: 2009-04-17 08:00:07
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Tomasz Kruk CZARNET wrote:
> [...]
    > pasma u takiego operatora jak &TP też sobie pozowolić nie mogę, ze
    > względu na ceny (kalkulowane tak, żeby nie opłacało się tego uczciwie

    Ale na marudzenie to sobie możesz pozwolić :)

    Jak nie potrafisz przewidzieć kształtowania się ruchu w najbliższych
    miesiącach, to jesteś kiepskim operatorem, nie uważasz?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 38. Data: 2009-04-17 11:46:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Zadziwiająca historia - od 20 lutego usiłuję uzyskać od Netii
    > świadczenie usług WiMAX. Najpier partner handlowy Netii nie miał czasu
    > poprawić błędu w umowie a od 19 marca (data wprowadzenia do systemu
    > umowy już podpisanej) - czyli już prawie kolejny miesiąc - sama Netia
    > też nie potrafi sobie poradzić z umową.

    Zadziwiająca jest siła Internetu. Nagle okazuje się, że umowa daje się
    w pełni wprowadzić do systemu i zawiadomić mnie o tym radosnym
    wydarzeniu. Pada kolejna obietnica - zobaczymy, czy się wywiążą.

    Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
    muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
    nieswoje winy...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 39. Data: 2009-04-17 12:10:12
    Od: " mar-ekp" <m...@g...pl>

    > Swoją drogą - naprawdę współczuję osobom, które w takiej sytuacji
    > muszą dzwonić do skrajnie wq****nego klienta i go przepraszać za
    > nieswoje winy...
    >
    > [...]

    Hmm...to jest jedyne wyjscie dla ciebie ta Netia ? Jest sens sie tak meczyc
    juz na poczatku ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 40. Data: 2009-04-17 12:40:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mar-ekp,

    > Hmm...to jest jedyne wyjscie dla ciebie ta Netia ? Jest sens sie tak meczyc
    > juz na poczatku ?

    Jasne - mogłem nadal płacić Telekompromitacji 299 PLN netto za DSL 2
    Mbps + opłata za niepotrzebny telefon - im też nie udało się poprawnie
    wprowadzić mojego wniosku o objęcie promocją mojego łącza.
    Dziękuję bardzo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl