    From: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Date: Thu, 16 Apr 2009 23:11:10 +0200

    On Thu, 16 Apr 2009 18:43:09 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl> wrote:

    >A jak się zdenerwuje, to i prasę zainteresuje sprawą...

    ...i wtedy sprawa w magiczny sposób się rozwiąże...

    ja tam nie miałem tyle cierpliwości, a chodziło o zwyczajne
    zwiększenie prędkości DSLa.
    chciałem zwiększyć, oczywiście trzeba zrobić wywiad, srał pierdział,
    czekanie, czekanie, czekanie, wywiad negatywny, pytam sie gościa, czy
    jak przeniose tego DSLa bliżej centrali (tu podaje lokalizacje) to się
    da, a ten mi że to znowu trzeba robić wywiad

    na to ja, żeby pocałowali mnie w nos, ide do konkurencji, bo o ile
    papiurki muszą być w porządku,o tyle takie sprawy jak zwiększenie
    prędkości załatwia się na telefon