  • Data: 2009-04-14 22:15:52
    Temat: Re: Netia - szczyt bezczelności?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomek,

    [...]

    [...]

    > Znam przypadki gdzie ludzie czekali na WiMAX po pół roku... i się doczekali
    > co cierpliwsi... po roku ;-)

    Jasne. Tylko po co to pieprzenie przy zawieraniu umowy o dwóch
    tygodniach?
    Poza tym - to nie jest problem obiektywny - to jakaś paranoja
    organizacyjna wewnątrz Netii. Od kiedy wiszę na GPRS itp., czyli od 29
    marca kilka razy mi obiecywano, że "ktoś oddzwoni i sprawa zostanie
    natychmiast załatwiona". Poza wczorajszą spamerką nikt nie zadzwonił.
    Od strony technicznej to wygląda w sposób, jak napisałem powyżej - mam
    bezpośrednią widoczność wieży z nadajnikami. Ba, już nawet wiem, kto
    będzie mi to instalował. Jak w końcu dostanie zlecenie na instalację.

    > Zadzwonią pewnie nie raz, bo przecież WiMAX'a w końcu nie masz (wciąż).

    Najgorsze jest to, że nie wiem, kiedy będę miał. Byłbym w stanie
    zrozumieć jakąkolwiek _wiążącą_ odpowiedź - choćby, żebym ich w dupę
    pocałował. Wtedy wykupiłbym abonament w Play i pogodził się z brakiem
    stałego IP. Bo TPSA na pewno nie zapłacę 299 + VAT.
    A tak - najpierw 500 MB w Erze - brakło, dokupiłem startera - brakło.
    W końcu zdjąłem simlocka z telefonu 3G i kupiłem startera Play -
    starczy na jeszcze kilka dni. Ale to nie jest do wytrzymania na
    dłuższą metę - człowiek lubi wiedzieć, na czym stoi.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl