  • 1. Data: 2012-08-21 14:11:16
    Temat: Netia - nieograniczone rozmowy za 59,90?
    Od: "Waclaw" <a...@w...pl>

    Wczoraj do znajomej (number w tpsa) dzwonil ktos z Netii i zaproponowal
    abonament za 59,90 pln i nieograniczone rozmowy.
    Troche poszperalem w necie i chyba to jest ta oferta:
    http://www.netia.pl/oferta-dom/telefon/telefon-non-s
    top.html
    Czyli to sa nieograniczone rozmowy ale ... tylko na stacjonarne.
    Doplacajac 10 pln (czyli abo za 69,90) mozna miec nieograniczone rozmowy
    takze z zagranica.
    Czy waszym zdaniem oferta jest godna uwagi? Warto przejsc do Netii. W tpsa
    znajoma ma telefon od kilkudziesieciu lat i nie bylo zadnych problemow czy
    awarii.
    Ktos korzysta z tej oferty? Na ile umowa? Sa jakies kruczki?

    W tej chwili znajoma ma takze nieograniczone ale w tpsa i placi chyba wyzszy
    rachunek (99 pln?).

  • 2. Data: 2012-08-21 14:22:57
    Temat: Re: Netia - nieograniczone rozmowy za 59,90?
    Od: MD <deptula@_gmail_.com>

    W dniu 2012-08-21 14:11, Waclaw pisze:
    ..
    > Czy waszym zdaniem oferta jest godna uwagi?
    nie

    > W tej chwili znajoma ma takze nieograniczone ale w tpsa i placi chyba
    > wyzszy rachunek (99 pln?).

    nieprawda - znalazłeś cenniki netii poszukaj również tepsy - www.orange.pl

    pozdr MD

  • 3. Data: 2012-08-21 22:12:47
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > problemow czy awarii.
    > Ktos korzysta z tej oferty? Na ile umowa? Sa jakies kruczki?

    Ja mam umowę na WLR za 49,90 brutto - wszystkie rozmowy do stacjonarnych
    w Polsce. Taniej bo w pakiecie z internetem (w sumie 106 zł). Zawierałem
    ją na początku 2011 roku. Wtedy była korzystniejsza niż w tepsie bo tam
    za trochę wyższą kwotę był pakiet 60 minut a do następnego - 300 min
    trzeba było sporo dopłacić. Teraz może się to zrównało. Rozmowy na cały
    kraj pasowały mi, bo dużo dzwonię po firmach mających stacjonarne
    telefony. Wadą był dłuższy okres umowy - 2 lata ale jakoś chyba zleci.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2012-08-21 23:53:09
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 21 Aug 2012 14:11:16 +0200, "Waclaw" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Ktos korzysta z tej oferty? Na ile umowa? Sa jakies kruczki?
    >
    >W tej chwili znajoma ma takze nieograniczone ale w tpsa i placi chyba wyzszy

    ja bym podszedl do tematu w ten sposob: na jaki numery chce dzwonic i
    ile chce zaplacic?

    Generalnie jest tak, ze coraz wiecej ludzi ma tylko komorki i
    posiadane taryfy "bez limitu" tylko na numery stacjonarne nie
    rozwiazuje tematu. Lepiej poszukac "bez limitu" w ofercie operatorow
    komorkowych, bo tam bez limitu w duzej mierze to "na komorki" i czesto
    i gesto takze na stacjonarne. Koszty moga byc na poziomie tych
    80-90zl. W TP za te pieniadze masz tylko stacjonarne.

    Napisz ile ta znajoma wydzwania minut i na jakie numery: stacjonarne i
    komorkowe. Czy zalezy jej na dzwonieniu za granice i na komorkowe.
    Jakie to sa ilosci.

    A moze to jest tak, ze dzwoni na jeden numer do
    cioci/kuzynki/matki......i wygaduje setki minut.

    Kolejnym pomyslem zamiast komorki to moze byc telefonia przez internet
    (voip) i tu jest pole do popisu. Jezeli ma lub moze miec internet (po
    swojej stronie) lub respondentow (do ktorych dzwoni), to tu mozna
    bardzo tanio lub nawet za darmo dzwonic. Trzeba miec internet i troche
    zainwestowac.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-09-28 11:30:45
    Od: "jedrek" <w...@p...onet.pl>

    "Waclaw" news:50337aea$0$1309$65785112@news.neostrada.pl

    > http://www.netia.pl/oferta-dom/telefon/telefon-non-s
    top.html

    Na dziś blado to wygląda w porównaniu do cytrynowej żaby:

    http://www.orange.pl/kid,4002234827,id,4002796630,ti
    tle,Plan-Na-Kazdy-Dzien,article.html
    49zł