eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia i SLA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 47

  • 21. Data: 2007-07-09 08:54:29
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik icek napisał:


    > mamy polpaki, polpak-t, FRy a za chwilę ATMa od ~6 lat w sumie jedziemy z
    > TP... ilość awarii? policzalna na palcach obu rąk

    Etam. Mamy od ~7 lat łącze do Pozmana i ilość przerw w transmisji przez ten
    czas można policzyć na palcach jednej nogi.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,
    bez nich nie działa żadna kolej, bezsilne są lokomotywy.


  • 22. Data: 2007-07-09 08:56:47
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: Fantus <l...@b...pl>

    icek napisał(a):
    > hmm
    >
    > tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
    > o GTSie, Dialogu (nie o Exatelu)
    > i to jest jakaś porażka..

    A widziałeś kiedyś, żeby ktoś wchodził na grupę dyskusyjną żeby
    powiedzieć, że wszystko mu działa? Zawsze będziesz czytał posty tych,
    którzy akurat mają awarię. Pytanie - ile procentowo jest takich
    przypadków w stosunku do liczby klientów? Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
    się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
    usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.

    Zawsze w takich sytuacjach przypominają mi się słowa kumpla, który
    handlował sprzętem na katowickiej giełdzie komputerowej i opowiadał jak
    to na zakupy często przychodzili laicy z kolegą-"ekspertem" w roli
    doradcy. Laik pytał o np. dysk twardy i gdy słyszał, że w ofercie są
    dajmy na to samsungi "ekspert" odzywał się skrzywiony z miną znawcy:
    "Nieeeee... tylko nie samsungi. 100% samsungów jakie miałem padło
    wcześniej czy później". A ile miał pan tych dysków - pyta sprzedawca? No
    jeden! :)

    Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
    tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)


  • 23. Data: 2007-07-09 09:28:25
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl>

    Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
    > się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
    > usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.
    wiesz - dzis jestem bogatszy o jedno doswiadczenie
    netia dzis dopiero przystapila do usuwania uszkodzenia
    a dla mnie to duza roznica czy ktos naprawia i mu sprzet sie krzaczy
    i troche to trwa czy przystapi do naprawy po 30 godzinach gdy
    masz sla z czasem naprawy 4

    > Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
    > tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)
    mhm ;) i potwiedzic, ze jezeli u kogos tez "netia" tak usterke
    usuwala to by znaczylo o niepowaznym podejsciu operatora do klienta



  • 24. Data: 2007-07-09 10:29:37
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):
    > Użyszkodnik icek napisał:
    >
    >
    >> mamy polpaki, polpak-t, FRy a za chwilę ATMa od ~6 lat w sumie
    >> jedziemy z TP... ilość awarii? policzalna na palcach obu rąk
    >
    > Etam. Mamy od ~7 lat łącze do Pozmana i ilość przerw w transmisji przez
    > ten czas można policzyć na palcach jednej nogi.
    >
    ale polpaki mam na miedzi...
    wiesz, raz linia "Zamokła"
    a konkretnie mysle ze było 5-8 awari od ~6 lat

    --
    pozdros
    icek


  • 25. Data: 2007-07-09 11:00:19
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 08 Jul 2007 22:26:39 +0200, Radoslaw HORODNICZY napisał(a):

    > No nie przesadzaj IMHO obsluga "polpakow" w tepsie jest na dobrym poziomie,
    > a do tego ja nie doswiadczylem awaryjnosci ATMow (co najwyzej pare minut przerwy
    > w skali roku)

    Ale czasami zdażają im się większe wpadki choć fakt, że jest to
    sporadycznie przynajmniej u mnie.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide


  • 26. Data: 2007-07-09 12:38:42
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: mlopaci <m...@g...pl>

    Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
    operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
    Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest
    korzystne dla nich.
    Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń
    do wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie
    cywilnym. Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię,
    powoduje że nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń.
    Podsumowując - widziały gały co brały.



    a...@g...pl napisał(a):
    > Czy ktos ma lacze z Netii i uzywa ich sla?
    > Wyglada na to ze umowy sobie a netia sobie.
    > Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
    > i jak narazie stwierdzono ze cos z radiolinia sie dzieje
    > i....od 18 godzin nic nie robia, a radio klasy E3 /34mb/.
    > Potwierdzili mi ze w systemie jest sla 4h i doskonale zdaja
    > sobie sprawe ze w umowie sa wyzsze niz standard kary
    > ale wyglada na to ze nie ma kto lub czym naprawic.
    > Jezeli ma/mial ktos podobnie to niech tu napisze.
    > A i ruch zagraniczny szwankuje i od 2 tygodni czekam na
    > odpowiedz dlaczego...
    > W kazdym razie mieli podlaczyc u nas 155mb ale
    > raczej po czyms takim zarzad wezmie lacze konkurencji...
    >
    >


  • 27. Data: 2007-07-09 14:37:42
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    >
    > >crowley
    >
    > mam, maja czasem jazdy ale jedno im trzeba przyznac
    > naprawa radiolinii max jaki pamietam to 4h
    > ale to pewnie zaleta obslugi radia przez wireless
    > mieli problem u siebie w ca z portami i tu sie troche
    > polozyli, ale teraz dziala wiec moze sie z nimi czesciowo
    > przeprosze
    >
    my mamy CDP od 4 lat - w zasadzie to dwa razy przytrafi si problem -
    zawsze rozwi zany do 3h - 4h. Jeden by ca kiem niedawno o czym
    pisa em na polipie (w zasadzie pytaj c tylko czy to tylko u mnie, czy
    mo e gdzie jeszcze na l sku) - po odpowiedziach wywnioskowa em (w
    czym pó niej utwierdzi mnie handlowiec), e to by a wina po ich
    stronie za co serdecznie przeprosi .
    Nie mamy z nimi wi kszych problemów - jak ju napisali cie - to s
    tylko urz dzenia - nie ma 100% pewno ci e b dzie dzia a wiecznie.

    --
    dzimi


  • 28. Data: 2007-07-09 14:43:13
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: dzimi <k...@d...com.pl>

    On 9 Lip, 16:37, dzimi <k...@d...com.pl> wrote:
    > > >crowley
    >
    > > mam, maja czasem jazdy ale jedno im trzeba przyznac
    > > naprawa radiolinii max jaki pamietam to 4h
    > > ale to pewnie zaleta obslugi radia przez wireless
    > > mieli problem u siebie w ca z portami i tu sie troche
    > > polozyli, ale teraz dziala wiec moze sie z nimi czesciowo
    > > przeprosze
    >
    > my mamy CDP od 4 lat - w zasadzie to dwa razy przytrafi si problem -
    > zawsze rozwi zany do 3h - 4h. Jeden by ca kiem niedawno o czym
    > pisa em na polipie (w zasadzie pytaj c tylko czy to tylko u mnie, czy
    > mo e gdzie jeszcze na l sku) - po odpowiedziach wywnioskowa em (w
    > czym pó niej utwierdzi mnie handlowiec), e to by a wina po ich
    > stronie za co serdecznie przeprosi .
    > Nie mamy z nimi wi kszych problemów - jak ju napisali cie - to s
    > tylko urz dzenia - nie ma 100% pewno ci e b dzie dzia a wiecznie.
    >
    o matko - przepraszam za brak PLiterek. To wina błędnie
    skonfigurowanego safari (i/lub os x'a) :)

    --
    dzimi


  • 29. Data: 2007-07-09 14:50:33
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 09 Jul 2007 14:38:42 +0200, mlopaci wrote:

    > Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
    > operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
    > Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest
    > korzystne dla nich.
    > Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń
    > do wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie
    > cywilnym. Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię,
    > powoduje że nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń.
    > Podsumowując - widziały gały co brały.

    przechodził już ktoś procedure mówiąc: "nie chce Waszego darmowego SLA,
    zapłace tyle co za łącze z SLA ale go nie chce" ?


    --
    futszaK
    0601061867
    Odkad Fenicjanie wymyslili pieniadze,okazywanie
    wdziecznosci stalo sie stosunkowo proste


  • 30. Data: 2007-07-09 17:52:11
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f6thvp$9dl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > On Mon, 09 Jul 2007 14:38:42 +0200, mlopaci wrote:
    >
    >> Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
    >> operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
    >> Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest
    >> korzystne dla nich.
    >> Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń
    >> do wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie
    >> cywilnym. Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię,
    >> powoduje że nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń.
    >> Podsumowując - widziały gały co brały.
    >
    > przechodził już ktoś procedure mówiąc: "nie chce Waszego darmowego SLA,
    > zapłace tyle co za łącze z SLA ale go nie chce" ?
    >
    Ja przechodzilem w tpsa, z tym ze tpsa sama mi napisala ze nie zagwarantuje
    mi zadnego SLA na laczu i czy dalej chce od nich to lacze :)
    Generalnie nie mialem wyjsca w tej lokalizacji, ale cena niestety byla ta sama

strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 . 5


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: