    From: <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia i SLA
    Date: Mon, 9 Jul 2007 11:28:25 +0200

    Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
    > się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
    > usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.
    wiesz - dzis jestem bogatszy o jedno doswiadczenie
    netia dzis dopiero przystapila do usuwania uszkodzenia
    a dla mnie to duza roznica czy ktos naprawia i mu sprzet sie krzaczy
    i troche to trwa czy przystapi do naprawy po 30 godzinach gdy
    masz sla z czasem naprawy 4

    > Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
    > tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)
    mhm ;) i potwiedzic, ze jezeli u kogos tez "netia" tak usterke
    usuwala to by znaczylo o niepowaznym podejsciu operatora do klienta