    From: Fantus <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia i SLA
    Date: Mon, 09 Jul 2007 10:56:47 +0200

    icek napisał(a):
    > hmm
    >
    > tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
    > o GTSie, Dialogu (nie o Exatelu)
    > i to jest jakaś porażka..

    A widziałeś kiedyś, żeby ktoś wchodził na grupę dyskusyjną żeby
    powiedzieć, że wszystko mu działa? Zawsze będziesz czytał posty tych,
    którzy akurat mają awarię. Pytanie - ile procentowo jest takich
    przypadków w stosunku do liczby klientów? Bo KAŻDEMU operatorowi będzie
    się to zdarzało (usterki oraz w niektórych przypadkach problemy z ich
    usunięciem, mniejsza o to jakie). Nie ma bezawaryjnych łącz niestety.

    Zawsze w takich sytuacjach przypominają mi się słowa kumpla, który
    handlował sprzętem na katowickiej giełdzie komputerowej i opowiadał jak
    to na zakupy często przychodzili laicy z kolegą-"ekspertem" w roli
    doradcy. Laik pytał o np. dysk twardy i gdy słyszał, że w ofercie są
    dajmy na to samsungi "ekspert" odzywał się skrzywiony z miną znawcy:
    "Nieeeee... tylko nie samsungi. 100% samsungów jakie miałem padło
    wcześniej czy później". A ile miał pan tych dysków - pyta sprzedawca? No
    jeden! :)

    Cały wic w tym aby się przed padami łącz ustrzec (backupy itp.), a poza
    tym zawsze i tak można się wyżalić na usenecie - po to jest ;)