eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia i SLARe: Netia i SLA
  • Data: 2007-07-08 19:02:11
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    >> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
    >
    > Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
    > usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
    > co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    > wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w
    > określonym czasie.
    upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    gwarantowany czas usuniecia awarii 4h

    > A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
    > na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
    > konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
    > miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

    walczyli jak lwy z konkurencja o nas ale widze ze to zle ze ich wybralismy
    w kazdym razie nie polecam

    zobacze jak exatel sie sprawdzi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: