eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia i SLARe: Netia i SLA
  • Data: 2007-07-08 18:41:22
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny

    Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
    usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest
    co możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w określonym
    czasie. Od czasu Rewolucji Październikowej nie widziałem jeszcze SLA, w
    którym by pisało, że awarie się usunie w ... godzin a jak nie to tow.
    Dzierżyński przyjdzie i rozstrzela.

    A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona abonentów
    na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze, jeszcze pewnie do
    konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą. Zapłacisz za dwa
    miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

    W.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: