eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNetia i SLARe: Netia i SLA
  • Data: 2007-07-08 19:29:23
    Temat: Re: Netia i SLA
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f6rck7$gte$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >
    > >> Mamy w umowie SLA z czasem naprawy 4 godziny
    >>
    >> Bo (tak jak wielu ludzi) uwierzyłeś marketingowcom, że SLA to jest czas
    >> usunięcia awarii a to nie prawda. Czytaj umowę - tam pisze, że SLA to jest co
    >> możesz żądać (najczęściej upust w następnym abonamencie, o ile o niego
    >> wystąpisz) od usługodawcy jeżeli usługudawca nie usunie awarii w określonym
    >> czasie.
    > upust i kara swoja droga a czarno na bialym
    > gwarantowany czas usuniecia awarii 4h
    >
    Oni dobrze wiedza ze to co teraz straca na karze umownej, odbija
    sobie na pozniejszej/wczesniejszej oplacie za samo SLA :)

    Tak dziala wlasnie biznes w Polsce, satysfakcja nie koniecznie
    gwarantowana a zysk Tak :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: