eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia- automatyczne przelłużenie umowy na czas określonyRe: Netia- automatyczne przedłużenie umowy na czas określony
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-01.inet.qwest.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Netia- automatyczne przedłużenie umowy na czas określony
    References: <kni7df$2e5$1@mx1.internetia.pl>
    <519cb3c4$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <519e4e55$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <519e92c1$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 24 May 2013 00:04:36 GMT
    Lines: 53
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1369353876 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1260 77.253.217.116:41678
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:236685
    [ ukryj nagłówki ]

    Anerys napisał:

    >>> I przypuszczam, że rzeczywiście tak będzie. A za to, dymać ludzi będą
    >>> na np. prędościach oferowanych,
    >>
    >> Może ja jestem nadmiernym optymistą, ale mam wrażenie, że możliwości
    >> dymania się kończą i kończą się czasy dymania. Prędkości teraz, takie,
    >
    > Kto chce psa uderzyć, kij znajdzie... Jak te możliwości się skończą, to
    > sobie inne znajdą...

    No właśnie, będą musieli poszukać sobie innego psa. Tak przypuszczam.

    >> że trudno skusić wyższą. Jak się popatrzy na cenniki, to widać, że
    >> różnice w cenie między różnymi przepustowościami są symboliczne, co
    >> oczywiście ma swoje uzasadnienie marketingowe -- klient chętnie bierze
    >> wyższą, nawet jak nie potrzebuje, a operatorowi wpada kilka złotych do
    >
    > Ale ja sobie zdaję tego sprawę! Rolą operatora jest dać jak najmniej za
    > jak najwięcej, rolą klienta jest wziąć dokłądnie odwrotnie. Taki kompromis.

    Tyle że ja już więcej nie potrzebuję. Tak, pamiętam o tym, że gdy Alexander
    Graham Bell prezentował swój wynalazek, to usłyszał, że "mamy dość chłopców
    na posyłki, więc ten pomysł się nie przyjmie". Wiem, nienowoczesny jestem.

    >> kieszeni. Można też wreszcie zaoferować każdemu za trzy-cztery dychy
    >> telefon (stacjonarny lub komórkowy) bez limitu połączeń (stacjonarnych
    >> i komórkowych). Bo wiadomo, że wszyscy nie zaczną gadać od rana do nocy
    >> tylko dlatego, że za darmo. Statystycznie ruch (i koszty operatora) się
    >
    > Dojdzie trochę nowoczesności, dojdą nowe chwyty (a młodziaki za dodatkowe
    > 10 kawałków hiphopowych co miesiąc nie wezmą?)

    Może i wezmą, nie wiem, nie znam się. Ale telefonia jako taka już nie jest
    dojną krową. Internetownia też nie.

    > Zmniejszą się zarobki na połączeniach, ale z pewnością zwiększy np. na
    > tym, że "twój telefon będzie ci robił dorze 3 razy dziennie", abo za
    > dodatkową usugę 20 PLN/m z lojalką 2-letnią.

    *Zarobki*, to się nawet nie muszą zmniejszyć. Sznsa na to, że za używanie
    telefonu wciąż się coś będzie płacić, jest spora. A koszty z tym związane
    są zerowe -- potrzebna do tego infrastruktura służy głównie innym celom,
    gadanie jest tylko przy okazji. Sądze, że liczba minut rozmów przypadająca
    na twarz będzie teraz maleć. Jeśli telekomy zarabiaja na "robieniu dobrze
    trzy razy dziennie", to ja się cieszę z tego powodu. Mam spokój ducha, że
    mi nagle nie padną. Ja w ogóle jestem zachwycony firmami takimi jak Google
    -- dają mi za darmo mnóstwo wartościowych rzeczy, za które płaci im kto
    inny (świadomy tego faktu lub nie). Chciałbym, zeby z telefoniarzami też
    tak było. I chyba zaczyna się tak robić.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: