    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netgear DGN1000 - Dioda Lan świci na Czerowo
    Date: Mon, 18 Apr 2011 18:59:29 +0200
    Sender: p...@g...com

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 08:38:55 -0700 (PDT), disign napisał(a):

    > No właśnie odwrotnie na nowszym mam kartę 1Gbitową ,
    > na nowszym na tym co dioda na ruterze świeci na czerwono po wyłączeniu
    > komputera mam zintegrowaną kartę sieciową z płytą główna Asus P5N- E
    > SLI a na drugim tak samo karta sieciowa jest zintegrowana z płytą MSI
    > 865PE NEO2-V

    Asus P5N-E SLI według producenta ma kartę gigabitową
    (http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_775/P
    5NE_SLI/#specifications).
    MSI 865PE NEO2-V - 100 Mbit
    (http://www.msi.com/product/mb/865PE%20Neo2-V.html#?
    div=Detail). Odnośnie
    samego routera, to Netgear na swojej stronie pisze o czterech portach Fast
    Ethernet, czyli 100 Mbit
    (http://www.netgear.com/service-provider/products/ro
    uters-and-gateways/dsl-gateways/dgn1000.aspx)

    Tyle tylko, że według instrukcji konfiguracji
    (http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/13527
    /session/L2F2LzEvc2lkL25CaHdIT3Jr),
    to lampki portów Ethernet mogą świecić lub migać wyłącznie na zielono.
    Czerwonego koloru używają kontrolki:
    - Power (oznacza uszkodzenie sprzętu lub zakończone niepowodzeniem przejście
    testu POST)
    - Internet Port (oznacza brak połączenia wskutek braku odpowiedzi z DHCP,
    PPPoE lub nieprawidłową autoryzację PPPoE)

    Skąd więc u Ciebie czerwone diody LAN?

    [ Nie tyle groźny jest rosyjski czołg, co jego pijana załoga. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]