  • 11. Data: 2011-04-15 07:30:17
    Temat: Re: Netbooka bym sobie kupil...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-04-15 09:01, Jakub Jewuła pisze:

    > To sam sobie odpowiem - np. Asus Eee PC 1015PN.
    >
    > Ma ktos moze ta maszynke i moze napisac jak sie sprawdza w HD
    > odtwarzanym lokalnie?

    Podobnie jak w Tośce, tylko układ ION żre przy tym 3x tyle prądu co
    Radeon :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 12. Data: 2011-04-15 09:56:17
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Dwurdzeniowy Atom może ewentualnie kurz zamiatać (jak nadąży) za tym
    > _dwurdzeniowym_ Athlonem C-50 :) Zdecydowanie nie warto :)

    Przegapilem, ze ta Toshina tez ma dwa rdzenie, dzieki :)

    Przygladne sie...

  • 13. Data: 2011-04-15 11:13:52
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Libiszewski napisał:

    > Ewentualnie Sony VAIO, znów od atomowej konkurencji dużo szybsze.
    >
    > http://sklep.sferis.pl/produkt/34892-sony-vaio-vpcyb
    1s1e-s-e350-11-6-320gb-2gb-wf-bt-w7hp.html

    fajne, a koncu jakas rozsadna rozdzielczosc a nie 1024x600 :)

  • 14. Data: 2011-04-15 17:52:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 13:13:52 +0200, Mateusz napisał(a):

    1s1e-s-e350-11-6-320gb-2gb-wf-bt-w7hp.html

    > fajne, a koncu jakas rozsadna rozdzielczosc a nie 1024x600 :)

    No bo to tak na pograniczu małego notebooka i netbooka już jest :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 15. Data: 2011-04-15 17:53:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 11:56:17 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Przegapilem, ze ta Toshina tez ma dwa rdzenie, dzieki :)

    Ależ proszę cię bardzo :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 16. Data: 2011-04-16 08:24:49
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    1s1e-s-e350-11-6-320gb-2gb-wf-bt-w7hp.html

    > No bo to tak na pograniczu małego notebooka i netbooka już jest :)

    Noi mam zagwozdke, bo chcialem kupic juz cos "duzego" (15/17) z racji
    tego, ze nic malego nie moglem wypatrzyc. No i teraz nie wiem ;) Wzziac
    malenstwo jednak, byc bardziej mobilnym, ale z malenstwem, czy moze
    jednak nie byc az tak mobilnym za to miec duzy ekran ;)

    Moze kupic oba? :)

  • 17. Data: 2011-04-16 09:21:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 10:24:49 +0200, Mateusz napisał(a):

> [...]
    > malenstwo jednak, byc bardziej mobilnym, ale z malenstwem, czy moze
    > jednak nie byc az tak mobilnym za to miec duzy ekran ;)

    Najlepsze wyjście :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 18. Data: 2011-04-16 10:06:18
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-16 11:21, Andrzej Libiszewski wrote:

    > Najlepsze wyjście :)

    Szybkie i małe - Toshiba Portege (zakładając, że masz sensowny budzet).

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 19. Data: 2011-04-16 10:08:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 12:06:18 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > Szybkie i małe - Toshiba Portege (zakładając, że masz sensowny budzet).

    No, minimum dwa razy taki jak na to Vaio. Dalej jednak nie będzie mieć
    dużego ekranu po takim zakupie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 20. Data: 2011-04-16 11:19:39
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-04-16 12:08, Andrzej Libiszewski wrote:

    > No, minimum dwa razy taki jak na to Vaio. Dalej jednak nie będzie mieć
    > dużego ekranu po takim zakupie.

    Hmm.. rozwazylbym dokupienie dobrego i duzego monitora do takiego
    notebooka. W pracy stacjonarnej bardzo wygodne jako primary lub
    secondary display. W pracy przenosnej niewielkie wymiary, wydajnosc i
    rozsadna rozdzielczosc portege jest w sam raz.