    From: "Konrad N.S." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Netbook z dobrą baterią i niedużą ceną
    Date: Sun, 22 Nov 2009 22:52:38 +0100

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hec64n$ohd$1@inews.gazeta.pl...

    > PC900 w wersji SSD 16GB sobie odpusc - ten dysk jest strasznie wolny

    no własnie, nie wiem sam już co sądzić:
    Radosław Sokół poleca tą technologię jako idealną dla komputera
    ultraprzenośnego, lekkiego poniżej 1kg (eee 900 16GB ma 0,990kg własnie).

    ale już kolejny raz spotykam opinie takie jak twoja, że te dyski są
    strasznie wolne, bardzo długo trwa odszukiwanie i pobieranie danych z takiej
    pamięci.

    > Duzo lepsza bedzie
    > wersja z duzo szybsza, wlutowana pamiecia 4GB (dotyczy takze modeli 20GB,
    > czyli 4+16)

    to w tych komputerach są inne pamięci niż w wersji "tylko 16gb"?
    bo nie rozumiem, dlaczego te o 4GB większe mają być szybsze.

    > Sam Celeron jest bardzo wydajny - nie wolniejszy, niz Atom
    > N270, tyle, ze dwukrotnie bardziej energochlonny (przy czym nalezy
    > pamietac, ze energie pobiera nie tylko procesor).

    i do tego w wersji eee 900 16GB komputer ma mniejszą, 4 komorową baterię,
    więc mobilność wyrażana długością pracy na jednym ładowaniu jest bardzo
    słaba.