  • 11. Data: 2011-08-07 12:00:50
    Temat: Re: Netbook czy laptop
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co Wy byście wybrali i dlaczego?

    Bym wzial cos na Brazos E-350:
    http://www.komputronik.pl/search/pl/run/showProducts
    /1/searchString/ZS0zNTA=/category/1/?sb=&sd=1&sort=1
    &by=f_price_1&sa=&vg=0

    - energooszczednosc
    - niezla grafika do filmow (uvd 3) a nawet gier
    - przyzwoita cena

  • 12. Data: 2011-08-07 12:22:52
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Nie narzekam, no poza zawiasami ;-)

    PS. Na Twoim miejscu omijałbym kobiety, kiedyś widziałem jedną z krzywymi
    nogami.

    -----

  • 13. Data: 2011-08-07 14:40:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > Nie narzekam, no poza zawiasami ;-)
    >
    > PS. Na Twoim miejscu omijałbym kobiety, kiedyś widziałem jedną z krzywymi
    > nogami.

    1. Poczytaj netykietę
    2. Kontakt z 2540 to nie jedna sztuka, tylko jakieś 30-40. Krzywe klawiatury
    (pofalowane), kiepskie spasowanie elementów, w kilku modelach nie działał
    poprawnie touchpad i SSD nie było szczególnie wydajne.

  • 14. Data: 2011-08-07 17:03:51
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Sam sobie czytaj, ja w tym czasie wolę pobzykać.

    -----