  • 1. Data: 2010-03-26 16:43:22
    Temat: Nerwowy piątek?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Czy mi się zdaje, czy może tak jest faktycznie, że w piątek po południu
    towarzystwo na drogach jakieś bardziej się robi nerwowe? W tygodniu jeszcze
    jako tako, ale dziś przy piątku przepychanki, trąbienie itd.
    Subiektywne moje wrażenie, czy fakt?
    Jacek

  • 2. Data: 2010-03-26 16:59:05
    Temat: Re: Nerwowy piątek?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Mar 2010 16:43:22 +0100, Jacek wrote:
> [...]
    >towarzystwo na drogach jakieś bardziej się robi nerwowe? W tygodniu jeszcze
    >jako tako, ale dziś przy piątku przepychanki, trąbienie itd.

    Zalezy gdzie i kiedy. Chyba jeszcze troche za wczesnie zebys sie
    natknal na osoby wracajace do domu po calym tygodniu pracy.

    A tlok sie potrafi w piatek zrobic, kazda zawalidroga przeszkadza
    podwojnie.

    J.

  • 3. Data: 2010-03-26 17:02:33
    Od: marjan <k...@g...com>

    Jacek pisze:
> [...]
    > towarzystwo na drogach jakieś bardziej się robi nerwowe? W tygodniu jeszcze
    > jako tako, ale dziś przy piątku przepychanki, trąbienie itd.

    No coś w tym jest..
    Masakra największa jest zawsze przed świętami, jak wszyscy w nerwach
    chcą coś załatwić na ostatnią chwilę.

    Całe szczęście, że w tym roku Wielkanoc w niedzielę wypada i będzie
    jeszcze sobota wolnego przed tym, to może nie będzie tak tragicznie w
    piątek ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 4. Data: 2010-03-26 17:20:37
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    he, he. A kiedy to Wielkanoc wypada nie w niedzielę ? ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2010-03-26 18:00:39
    Temat: Re: Nerwowy pi?tek?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-26, Jacek <n...@w...pl> wrote:
    > he, he. A kiedy to Wielkanoc wypada nie w niedziele ? ;-)

    Koleżanka rozmawia z blondynką:
    - W tym roku Sylwester wypada w piątek.
    - Boże, żeby tylko nie trzynastego!

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2010-03-26 18:16:30
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    marjan pisze:

    > Całe szczęście, że w tym roku Wielkanoc w niedzielę wypada i będzie
    > jeszcze sobota wolnego przed tym, to może nie będzie tak tragicznie w
    > piątek ;)

    Jakby tak jeszcze Boże Ciało wypadło we czwartek, to bym się wzięło 1
    dzień urlopu i mamy 4-dniowy weekend :)

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 7. Data: 2010-03-26 18:47:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    marjan pisze:
    (...)
    > Całe szczęście, że w tym roku Wielkanoc w niedzielę wypada i będzie
    > jeszcze sobota wolnego przed tym, to może nie będzie tak tragicznie w
    > piątek ;)

    Szkoda, że nie w sobotę - można by dzień wolny odebrać w piątek.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 8. Data: 2010-03-26 20:42:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 17:02, marjan pisze:

    > Całe szczęście, że w tym roku Wielkanoc w niedzielę wypada i będzie
    > jeszcze sobota wolnego przed tym, to może nie będzie tak tragicznie w
    > piątek ;)

    Poprawi siga, bo wam te cipę rzeszowską pomaluję na różowo i
    wykuję na niej własnym wackiem herb Przemyśla !

    6008

  • 9. Data: 2010-03-26 20:52:05
    Od: marjan <k...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Poprawi siga, bo wam te cipę rzeszowską pomaluję na różowo i wykuję na
    > niej własnym wackiem herb Przemyśla !

    Możesz wyjaśnić co jest złego w mojej sygnaturce?
    (nie pytam złośliwie/ironicznie, po prostu nie wiem)

    P.S. Skąd to mylne domniemanie, że jestem z Rzeszowa?

  • 10. Data: 2010-03-26 21:06:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 20:52, marjan pisze:

    > Możesz wyjaśnić co jest złego w mojej sygnaturce?
    > (nie pytam złośliwie/ironicznie, po prostu nie wiem)

    kur*a !!! 5 linii !!!

    6008