  • 11. Data: 2010-03-26 21:18:48
    Temat: Re: Nerwowy piątek?
    Od: marjan <k...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > kur*a !!! 5 linii !!!

    Ok, już zmienione, dzięki za zwrócenie uwagi. Miałem 5 linii sugerując
    się sygnaturką Adama Płaszczycy, dopiero teraz doczytałem że limit 4
    linii nie obowiązuje tylko sigów z ASCII-Art'em.

    P.S. Wyjaśnisz czemu łączyłeś mnie z Rzeszowem?

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 12. Data: 2010-03-26 21:21:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 21:18, marjan pisze:

    > P.S. Wyjaśnisz czemu łączyłeś mnie z Rzeszowem?

    Bo baby z Tarnowa i Jasła są równie hujowe co z Rzeszowa.

    Jeśli żadne z w/w miast Twej prostej osoby nie dotyczy - to
    prostaku podszywasz się pod innego marjana, którego kojarzę z
    Podkarpacia ... a za to przestępstwo - to w ryj !

    6008

  • 13. Data: 2010-03-26 21:22:27
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > podszywasz się pod innego marjana, którego kojarzę z Podkarpacia ... a
    > za to przestępstwo - to w ryj !

    Sprawdzić, czy nie z przemyśla ... jeśli tak ,to patrz wyżej ;)

    (z 3 promile mam ;) )

    6008

  • 14. Data: 2010-03-26 21:31:27
    Od: marjan <k...@g...com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Sprawdzić, czy nie z przemyśla ... jeśli tak ,to patrz wyżej ;)
    >

    > (z 3 promile mam ;) )

    Hmm.. Nie ogarniam tej kuwety ;)

    Od paru lat czytuję tą grupę, nigdy żadnego marjana poza mną tu nie
    znalazłem, więc raczej pod nikogo się nie podszywam, a z Przemyśla
    jestem jak najbardziej.

    Swego czasu pisaliśmy o wąsko wymalowanych pasach na Grunwaldzkiej,
    jeśli to się kwalifikuje do kojarzenia mnie, to miło mi :)

  • 15. Data: 2010-03-26 21:47:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-26 21:31, marjan pisze:

    > Hmm.. Nie ogarniam tej kuwety ;)

    Boś dupa ;P

> [...]
    > Swego czasu pisaliśmy o wąsko wymalowanych pasach na Grunwaldzkiej,
    > jeśli to się kwalifikuje do kojarzenia mnie, to miło mi :)

    No to kur*a mówię ... alboś z podkarpacia, albo nie ;)

    Tarnów jebł mi się z Rafałem który też długo to tu siedzi ...
    A co ja będę tu tłumaczył - Sorry marijan ;), mój pijacki błąd
    ... coś mi się popieprzyło z miastem wielkiej C. rzeszowskiej
    ... Wybacz ... znaczy się - pomerdało mi się ... w ramach
    wynagrodzenia za mój poomyłek mogę wypłacić w złotych lechach
    (których w p-ślu niema) zadośćuczynienia ;)

    WYBACZ !

    (p.s. - nie odpowiadaj, bo znów odpowiem ;))

    6008

  • 16. Data: 2010-03-27 07:49:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > (p.s. - nie odpowiadaj, bo znów odpowiem ;))

    Ale się ubawiłem - wątek rewelacja :)))

    Jak się potoczył wieczór po 21.47? Ktoś dostał wpierdol? ;)

  • 17. Data: 2010-03-27 10:46:01
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Jacek wrote:
    > Czy mi się zdaje, czy może tak jest faktycznie, że w piątek po południu
    > towarzystwo na drogach jakieś bardziej się robi nerwowe?

    Tak.

    > W tygodniu jeszcze
    > jako tako,

    Z wyjątkiem poniedziałku rano.

    > Subiektywne moje wrażenie, czy fakt?

    Fakt.
    :-)

    --
    bydlę

  • 18. Data: 2010-03-27 19:03:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > he, he. A kiedy to Wielkanoc wypada nie w niedzielę ? ;-)

    Wtedy jak aronie przestaja dupe zrec.

  • 19. Data: 2010-03-27 19:05:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > sugerując się sygnaturką Adama Płaszczycy

    Nie ma jak dobre wzorce.

  • 20. Data: 2010-03-28 00:25:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-27 07:49, Przemek V pisze:

    > Jak się potoczył wieczór po 21.47? Ktoś dostał wpierdol? ;)

    Nie pytaj ;) Ale dziś jest powtórka.

    By nie popełnić błęda redagowałem tego posta z pół godziny ;)

    6008